KM Trust Group și Marco Polo CEE, companii românești de recrutare și dezvoltare pentru management și training și consultanță organizațională, au anunțat marți că semnează o alianță strategică și vor să ajungă la afaceri de 2 milioane de euro, în acest an.
Cele două entități vizează în 2022, împreună, o creștere de 20% pe segmentul marilor clienți corporate și de 30% pe segmentul antreprenorial.
„Analizele noastre arată că atragerea oamenilor potriviți în rolurile cheie ale companiilor și antrenarea acestora pentru a genera performanță, inclusiv menținerea și îmbunătățirea gradului de sănătate la nivel fizic și emotional în contextul actual, se regăsesc printre principalele preocupări în rândul companiilor. Alianța cu Marco Polo CEE oferă soluții concrete de adresare a provocărilor majore ale mediului de business, abordând elementul central al oricărui business – oamenii,” declară Radu Manolescu, Managing Partner KM Trust Group.
Sectoarele cu cel mai mare potențial de creștere în perioada următoare sunt cel bancar, agribusiness, FMCG, IT&C sau software development.
„Focusul companiilor în această perioadă este transformarea modelelor de business pentru a face față și chiar a valorifica oportunitățile unui mediu atât de volatil. Practic, vorbim de o continuă schimbare a modelelor de business, iar presiunea pe resursa umană aflată la vârful marilor organizații este din ce în ce mai mare. Este crucial să asigurăm capacitate de leadership economic și social, iar pentru aceasta este nevoie de expertiză specializată. Avem nevoie de lideri bine pregătiți, atât pe zona de hard cât și pe cea de soft skills, pentru a traversa perioadele de incertitudine la care suntem expuși continuu”, spune Lucian Marin, co-fondator Marco Polo CEE.