Compania de turism aLIVE Experiences care promovează turismul de lux, fondată de Ioana Rucăreanu în Monaco, intră pe piața din România. Itinerariile create de aLIVE Experiences pot include explorări gastronomice, expediții subacvatice ghidate de biologi marini sau evenimente private organizate în diverse locații, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Industria turismului de lux evoluează rapid, iar piața din România reflectă această transformare. Vedem din ce în ce mai mulți călători care, după ce au explorat resorturi de top și experiențe gastronomice excepționale își doresc mai mult experiențe care îi conectează profund cu locurile și culturile pe care le descoperă, într-un mod personal și relevant pentru ei. Pentru acest nou tip de călător, luxul nu se rezumă la servicii impecabile și cazare excepțională, acestea sunt deja un standard”, a declarat Ioana Rucăreanu, fondatoarea aLIVE Experiences.

Conform raportului „The State of Tourism and Hospitality 2024”, realizat de McKinsey & Company, segmentul turismului de lux crește mai rapid decât orice alt sector al industriei turistice.

De asemenea, se estimează că acesta va atinge o valoare de 2,3 trilioane de dolari până în anul 2030.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În prezent, 72% dintre turiștii de lux își doresc să descopere locații noi, iar 80% dintre aceștia sunt sub 60 de ani, cu o creștere accentuată a segmentului tânăr.

Totodată, apetitul românilor pentru experiențe premium este în continuă expansiune, iar conform analizelor aLIVE Experiences turiștii români sunt tot mai interesați de servicii exclusiviste, fie că este vorba de resorturi de cinci stele, călătorii tailor-made sau experiențe care combină cultura, natura și luxul personalizat.

Potrivit companiei, România are un potențial considerabil de a atrage turiști internaționali în segmentul ultra-luxury, prin patrimoniul său cultural și natural impresionant, care poate fi integrat în experiențe exclusiviste.

„Călătorim extensiv, descoperim fiecare locație personal, ne întâlnim direct cu partenerii noștri și construim experiențele pe care le propunem dincolo de orice rețea standard. Cu birouri în Monaco și București, operăm la nivel global, având o rețea extinsă de parteneri care ne permit să oferim acces la lumi inaccesibile, evenimente transformatoare și călătorii gândite ca adevărate producții cinematografice, fiecare cu un unghi personalizat”, a spus Ioana Rucăreanu.

Compania oferă experiențe behind-the-scenes cu acces în ateliere haute couture, laboratoare, fabrici de hypercar-uri, studiouri de film sau producții cinematografice în derulare, evenimente tematice în locații precum castele medievale, insule retrase sau muzee închise exclusiv pentru un eveniment privat, întâlniri cu comunități indigene, concerte sau recitaluri private și experiențe cu exploratori în diverse locuri.