Alternativa Techirghiol, proiectul conceput pentru ca șoferii să evite aglomerația de pe DN39 pare să se blocheze. Autostrada este planificată din 2019, dar proiectul a tot fost amânat, scrie Digi24.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Noul termen este 16 septembrie. Dacă nici atunci nu se va concretiza nimic, planul riscă să fie amânat la nesfârșit, iar tot procesul ar putea fi reluat.

Șoseaua numită „alternativa Techirghiol” va pleca din autostrada 4, de la Cumpăna, și va ajunge în localitatea 23 August. Va avea 31 km și șoferii care vor circula pe ea nu vor mai trece prin Agigea, Techirghiol, Eforie și Tuzla.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Noua autostradă ar trebui să fie o alternativă pentru DN39, drumul care leagă orașul Constanța de stațiunile din sudul litoralului. Numai că aici, aproape în fiecare zi a sezonului estival, se circulă cu dificultate și se formează ambuteiaje.

Proiectul „alternativei Techirghiol”, vechi din 2019, a fost amânat încă o dată. Sunt oferte depuse pentru construirea lui, însă desemnarea unui câștigător a fost mutată din aprilie, în septembrie.

Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: Acest proiect și semnarea unui contract va depinde de sursele de finanțare pe care le vom avea la dispoziție. Cu alte cuvinte, dacă nu vom avea bani, nu vom putea semna nici contractul și, automat, nu vom putea demara execuția acestui drum de mare viteză.

Cele 11 oferte depuse expiră în luna octombrie.