Amazon.com oferă clienților 10 dolari pentru a ridica o achiziție de la anumite puncte de livrări, în loc să o expedieze la domiciliu. Gigantul de comerț electronic alăturându-se altor comercianți cu amănuntul în cursa pentru reducerea costurilor de livrare la domiciliu și de returnare, pe fondul unei cereri scăzute din partea consumatorilor, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În ultimele zile, Amazon a trimis un e-mail unui număr necunoscut de abonați Prime, oferindu-le 10 dolari pentru a prelua o comandă de 25 de dolari sau mai mult la punctele de preluare ale companiei din locații precum Whole Foods, Amazon Fresh sau magazinele Kohl’s. Amazon nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.

Consultantul în transporturi Dean Maciuba, din New York, s-a numărat printre clienții care au primit oferta.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Creșterea utilizării punctelor de preluare Amazon ar ajuta compania să facă mai puține livrări la domiciliile clienților și reprezintă “o oportunitate uriașă pentru Amazon de a reduce costul livrării”, a declarat Maciuba.

Companiile de transport UPS și FedEx au încurajat clienții să folosească așa-numitele puncte de acces, în special în zonele rurale, unde livrarea la adrese îndepărtate poate fi costisitoare.

Amazon a lucrat ani de zile pentru a-i obișnui pe consumatori să se aștepte la livrări și retururi rapide și fără taxe. Pe măsură ce compania strânge cureaua după o perioadă de creștere explozivă, a făcut numeroase demersuri pentru a reduce costurile legate de livrare.

La sfârșitul anului trecut, Amazon a majorat prețul abonamentului anual Prime, care include beneficii de livrare gratuită, cu 20 de dolari, ajungând la 139 de dolari. De asemenea, a crescut pragurile minime de comandă pentru livrarea gratuită a produselor alimentare, a încurajat clienții să își livreze toate coletele într-o zi anume a săptămânii și a extins livrarea mai rapidă a coletelor în aceeași zi, cu o taxă pentru comenzi sub 25 de dolari.