Amazon vrea să cumpere producătorul de biciclete pentru exerciții Peloton Interactive, care a atras interesul unor potențiali cumpărători, inclusiv printre care se află și Nike, scrie Reuters.
Amazon explorează o ofertă pentru Peloton și discută cu consilierii dacă și cum să procedeze, a spus o sursă. Peloton nu a decis încă dacă se va vinde.
Între timp, Financial Times a raportat vineri seara că și compania de îmbrăcăminte sport Nike evaluează, de asemenea, o ofertă pentru Peloton, citând persoane informate despre această problemă, care au spus că considerentele sunt preliminare și Nike nu a purtat discuții cu Peloton.
Vânzările Peloton au crescut în timpul blocajelor cauzate de COVID-19, mulți și-au cumpărat echipamente de fitness acasă. Dar valoarea sa a început să se estompeze pe măsură ce vaccinările s-au înmulțit, sălile de sport s-au redeschis și rivalii au oferit produse competitive.
În noiembrie, cererea pentru biciclete de exercițiu și benzi de alergare a început să se estompeze, iar Peloton a încercat să atenueze lovitura prin reducerea prețului bicicletei sale populare și creșterea cheltuielilor publicitare.
Luna trecută, Peloton a declarat că compania își revizuiește dimensiunea forței de muncă și „resetează” nivelurile de producție, în urma unui raport conform căruia a oprit temporar producția de biciclete de fitness și benzi de alergare conectate după o scădere semnificativă a cererii.
Creșterea pieței benzilor de fitness i-a determinat pe giganți din tehnologie precum Apple și Samsung să introducă funcții pentru urmărirea sănătății, inclusiv electrocardiograma și senzorul de tensiune arterială. Google, deținut de Alphabet, a încheiat achiziția companiei producătoare de software de urmărire a fitnessului Fitbit în ianuarie.