Liderii sindicatelor mărcii Volkswagen spun că Skoda atrage prea mulți clienți potențiali VW și au cerut ca marca să nu obțină cea mai recentă tehnologie a germanilor, potrivit rapoartelor presei germane. De asemenea, CEO-ul grupului Volkswagen, Herbert Diess, susține că dorește să se asigure că există o suprapunere minimă între mărcile de volum ale grupului, ceea ce duce la temeri că Skoda ar fi forțată să schmbe piața să să ajungă să concureze cu producători de buget precum Dacia.
Cu toate acestea, șeful de vânzări al Grupului VW, Christian Dahlheim, a declarat că Skoda nu va concura cu Dacia.
Skoda va continua să concureze cu mărcile franceze și Ford, vizând clienții care caută funcționalitate de la mașina lor și nu își pot permite mașini la prețuri mai mari, a declarat Dahlheim anul trecut în cadrul unei prezentări online către analiști, concentrată pe poziționarea mărcilor Grupului VW.
În timpul conferinței sale anuale de presă de luna trecută, Skoda a prezentat un teaser cu noul aspect – o imagine neclară a unui vehicul voluminos în stil SUV, posibil un concept, cu o grilă pătrată. Skoda a spus că își va dezvălui stilul proaspăt în a doua jumătate a acestui an.
Pe feed-ul său de Twitter, Skoda a spus că „își îndreaptă atenția către stilul de viață de familie și în aer liber”, fără a explica cum va diferi noul stil de designul său actual.
Skoda nu a oferit nicio indicație despre vehiculele care vor folosi primele noul limbaj de design. Următoarele sale lansări vor fi trei mașini electrice noi poziționate sub SUV-ul compact complet electric Enyaq iV, inclusiv o mașină mică.
Deși Skoda e o mașină superioară calitativ Daciei românești, nu trebuie uitat faptul că modelul Sandero al Dacia, a fost anul trecut a treia cea mai bine vândută mașină din Uniunea Europeană, poziție pe care a păstrat-o și în primele două luni din acest an.