Cei mai mulți antreprenori români, peste 80%, așteaptă Black Friday pentru a economisi de aproape șapte ori mai mult decât într-o zi normală. Aceștia plănuiesc să facă achiziții de 100 euro în medie pentru a-și dota companiile cu soluții de digitalizare, arată un studiu realizat de producătorul de software CIEL România.
Circa 84% dintre antreprenori spun că preferă să achiziționeze soluții software de Black Friday datorită prețurilor mult mai mici, digitalizarea fiind o prioritate pentru ei, mai ales în această perioadă incertă cauzată de pandemie, deoarece îi ajută eficientizeze activitatea și să reducă cheltuielile. În plus, aproape 98% dintre antreprenorii cu afaceri mici sunt dispuși să facă o achiziție de Black Friday, motivați de faptul că pot face economii substanțiale.
Totodată, 61% dintre companii au în plan să cumpere în medie două softuri, 22% alocă bugete pentru a achiziționa trei softuri, iar 17% au pe listă un singur soft. Bugetul antreprenorilor pentru Black Friday variază între 60 euro și 120 euro.
Mai mult, conform studiului, 92% dintre antreprenori își doresc să existe mai multe campanii Black Friday cu soluții, servicii sau echipamente IT sau non-IT pentru business, nu doar pentru clienții persoane fizice. Aproape toți respondenții la studiu consideră că, pe lângă economiile considerabile, reducerile practicate de companii de Black Friday sunt reale deoarece prețurile nu fluctuează sau nu pot fi crescute artificial înainte de campanie.