Aplicația Hidroelectrica, iHidro, funcționează în continuare cu dificultăți/ Compania spune că mailurile pentru activarea conturilor vin greu pentru că sunt multe solicitări/ Unde poate fi găsită aplicația în App Store și Google Play

hidroelectrica sigla

Aplicația Hidroelectrica, iHidro, așteptată cu mult interes de cei 500.000 de clienți ai companiei funcționează din nou, dar încă întâmpină dificultății. Tocmai de aceea, celor care vor își facă un cont în aplicația mobilă sau în portalul portalul oficial http://ihidro.ro. să aibă răbdare până primesc un mail pentru activarea contului.

Pe pagina de Facebook a Hidroelectrica a fost postat vineri, 06 octombrie, următorul anunț: “Vă informăm că în urma numărului mare de solicitări privind crearea conturilor iHidro, există posibilitatea ca procesul de transmitere a emailurilor de activare cont să înregistreze întârzieri. De asemenea, recomandăm verificarea folderului spam al căsuței de email.

În cazul în care nu ați primit email de activare a contului pentru aplicația iHidro, vă rugăm să reluați procesul de creare cont după 48 ore de la prima încercare. E-mailul de activare se transmite pe adresa de email utilizată pentru contractul de furnizare, acesta direcționându-vă către canalul oficial al aplicației sau portalul oficial http://ihidro.ro”

Aplicația poate fi descărcată de la următoarele adrese.

AppStore: https://apps.apple.com/ro/app/ihidro/id6446598024

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sew.hidroelectrica 

Marți, 03 octombrie, compania Hidrolectrica a luat decizia să suspende temporar aplicația pe care a lansat-o luni la prânz, din cauza unei erori la activarea conturilor, lucru semnalat de clienți încă în primele ore de după lansare. Revenirea a fost făcută treptat, fără vreun anunț oficial, în cursul zilei de miercuri.

După ce au instalat-o inițial, unii clienți nu au primit pe mail linkul de activare, alții au primit mesajul „Acces Denied” atunci când au apăsat pe link-ul de activarea contului. Alți clienți au descoperit că informațiile din contul lor online sunt eronate, incomplete sau aparțin altui client. Ulterior, mai mulți clienți au început să primească mesajul: „Ne cerem scuze pentru inconvenient, dar serviciul este momentan indisponibil, vă rugăm să încercați din nou mai târziu” sau mesajul „We’re down for maintenance” (Am oprit aplicația pentru mentenanță).

Apoi, la sesizările clienților nemulțumiți, Hidroelectrica a trimis următorul mesaj: “După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor iHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identificat o eroare privind activarea acestora și, împreună cu aceștia, am decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii identificate. În prezent depundem eforturi penru a redeschide aplicația într-un timp cât mai scurt, astfel încât dumneavoastră să beneficați în totalitate de funcționalitățile oferite”

Context

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a lansat luni 2 octombrie aplicația de mobil pentru cei 500 de mii clienți ai săi. Aplicația se numește iHidro, și era disponibilă în atât în App Store, cât și în Google Play.

Hidroelectrica a spus printr-un comunicat “iHidro este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.

Printre caracteristicile cheie ale aplicației iHidro se numără:

  • Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
  • Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
  • Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
    • Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
    • Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
    • Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
    • Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.”

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, estima în luna septembrie că va lansa aplicația pentru clienți la începutul lunii octombrie 2023, potrivit unui răspuns transmis de Hidroelectrica la solicitarea Economedia,.

„Aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023”, potrivit răspunsului transmis pentru Economedia.



Comentarii

  1. Aplicația e varză! Nici nu mă așteptam la altceva de la Hidroelectrica. Aplici acum ceva și îți vine răspuns peste 5 ore că linkul e valabil 30 minute 😂 . Cu siguranță că au plătit zeci sau sute de mii de euro pt cea mai proastă aplicație care am văzut-o ever ! Este inutilizabilă ca mai tot ce vine de la hidroelectrica. Sau ce nu vine : facturile care sosesc la 6 luni sau chiar mai rău, la un an distanță. Apoi te pomenești cu o avalanșă de facturi , la fiecare 3 zile alta, pe care trebuie să le plătești. România 👎

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *