Aplicațiile Băncii Transilvania, indisponibile din 30 decembrie 2023 până în 2 ianuarie 2024/ Cardurile vor funcționa pentru plăți și retrageri de numerar/ Ce îi sfătuiește banca pe clienți

Banca Transilvania Sursa foto: Facebook

Banca Transilvania anunță că aplicațiile BT Pay, BT24, BT Go, NeoBT și BT Ultra vor fi indisponibile în perioada 30 decembrie 2023, ora 16.00 – 2 ianuarie 2024, ora 12.00. Banca își actualizează sistemele informatice în zilele respective.

În zilele respective, vardurile BT vor funcționa pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar, aplicaţia BT Pay va putea fi folosită pentru plăţi la comercianţi, iar POS-urile BT vor funcționa.

Banca va avea program special în 29 și 30 decembrie pentru clienții care doresc să facă plăți sau alte tranzacții, program valabil atât pentru unități, cât și pentru aplicații (BT Pay, BT24, BT Go, NeoBT și BT Ultra).

În 30 decembrie, până la ora 16.00, vor putea fi făcute: plăți instant în lei/euro, transferuri către conturi BT, transferuri între conturi proprii, schimb valutar, alimentare/retragere din conturile de economii, constituire/desființare depozite în unități, prin aplicații (BT Pay, BT24, NeoBT, BT Go) și la bancomate.

Cardurile și aplicația BT Pay vor funcționa pentru: plăți în magazine și online (cardurile fizice și BT Pay); retrageri de numerar de la bancomat (cardurile fizice)

Utilizatorii BT Pay pot folosi aplicația pentru: plata cumpărăturilor (la comercianți și online); verificarea tranzacțiilor
și setări ale cardurilor (limite tranzacții, blocare/deblocare card etc.)

Banca le recomandă clienților să își alimenteze din timp cardurile care vor fi folosite la cumpărături deoarece în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00, servicii precum transfer de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor, schimburile valutare ori alimentare/retragere din conturile de economii nu vor putea fi realizate prin niciun canal (unitățile băncii, aplicațiile BT Pay, BT24, BT Go, NeoBT sau bancomate).

De asemenea, în aplicațiile BT Pay, BT24, NeoBT, BT Go și BT Ultra nu poate fi făcută nicio operațiune în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00, cum ar fi transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor, schimburile valutare ori alimentare/retragere din conturile de economii.

La bancomate, BT Express Plus și BT Express nu pot fi făcute următoarele operațiuni: depuneri de numerar, transferuri Western Union etc., în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.

Servicii care pot fi accesate: retrageri de numerar, verificare sold, schimbare PIN și activare card

 

Sursa foto: Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *