Aplicațiile și cardurile Banca Transilvania funcționează cu intermitențe

ghiseu bancar, banca Sursa foto: Banca Transilvania

Clienții Banca Transilvania reclamă, marți dimineață, probleme de funcționare ale aplicațiilor și cardurilor băncii.

UPDATE: Funcționalitatea cardurilor a fost restabilită, iar pentru aplicații, problemele sunt în curs de remediere, a comunicat Banca Transilvania.

Banca a transmis, într-un mesaj pe Facebook: „În acest moment aplicațiile și cardurile BT funcționează cu intermitențe. Lucrăm la rezolvarea situației în cel mai scurt timp – ne pare rău pentru inconveniențe”.

Banca a transmis clienților că echipa Contact Center poate fi contactată la: 0264 30 80 28, contact@btrl.ro.

Unii clienți reclamă că „și Pos-urile sunt în aceeași situație” și că nu pot încasa de la clienți.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă de pe piața din România, cu o cotă de piață de aproape 20%.

Sursa foto: Banca Transilvania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *