Asociație: Producătorii români care vând în centrele comerciale şi în supermarketurile din incinta acestora au înregistrat o diminuare a vânzărilor cu până la 50%

magazin penny foto bun

Producătorii români care vând în centrele comerciale şi în supermarketurile din incinta acestora au înregistrat o diminuare a vânzărilor cu 50% din cauza scăderii numărului de cumpărători, susţin reprezentanţii Asociaţiei Forţa Fermierilor, transmite Agerpres.

Asociaţia Forţa Fermierilor, în numele producătorilor agroalimentari din România, solicită Guvernului să oprească discriminarea la care sunt supuşi cei care livrează hrană românească în supermarketuri, prin adoptarea unei politici unitare privind accesul consumatorilor în retail, în condiţiile pandemiei de COVID-19.

“Apreciem că se aplică în prezent un dublu standard în ce priveşte condiţiile de acces ale consumatorilor: în cazul supermarketurilor din cadrul marilor centre comerciale de tip mall este obligatoriu pentru consumatori să prezinte certificatul verde, iar în cazul supermarketurilor unde accesul este direct nu există această obligativitate”, se menţionează în comunicat.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Reprezentanţii asociaţiei susţin că, în cursul ultimelor luni, au primit numeroase sesizări din partea producătorilor agroalimentari care vând hrană românească în supermarketurile din mall-uri că vânzările lor s-au prăbuşit, în unele cazuri cu 50%, din cauza scăderii numărului de cumpărători.

“Pe baza informaţiilor obţinute de la membrii Asociaţiei Forţa Fermierilor, apreciem că majoritatea produselor alimentare româneşti din supermarketuri se vând prin retailul din centrele comerciale, în cazul magazinelor de sine stătătoare, această pondere este mult mai mică”, se mai precizează într-un comunicat al asociatiei.

Reprezentanţii asociaţiei susţin că “prin aplicarea acestei discriminări la adresa consumatorilor privind modul de acces în magazinele care vând produse alimentare, producătorii români sunt afectaţi dramatic, în schimb consumul de produse din import şi din comerţ intracomunitar nu este influenţat semnificativ”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: