Astaldi dă vina pe războiul din Ucraina pentru întârzierile de pe lotul 5 al Autostrăzii Sibiu – Pitești, dar promite că schimbă viteza și recuperează întârzierile/ Grindeanu le reamintește italienilor că au certificate negative intermediare

A1 Lot 5 SP

Constructorul WeBuild (Astaldi) din Italia recunoaște întârzierile de pe lotul 5 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, dar promite că „schimbă viteza” pe șantier și va recupera întârzierea după primul an de la începerea șantierului. Lotul 5 Pitești – Curtea de Argeș are o lungime de 30 de kilometri, lucrările au început în septembrie 2021 și au un stadiu fizic de execuție de doar 12%, potrivit ultimei raportări CNAIR. Practic, în trei luni cu sezon plin în construcții, Astaldi a reușit un avans de doar 2-3% față de aproape 10% cât avea la începutul lunii mai (detalii aici).

Luni, la conferința de presă de la Ministerul Transporturilor unde s-a semnat contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii Sibiu – Pitești, directorul Astaldi pentru România, Bernabe Francesco, a dat vina pe războiul din Ucraina pentru întârzieri, dar a promis că recuperează pe șantier.

„Sibiu – Pitești lot 5 este un șantier foarte complicat, a depășit momentul foarte sensibil cu care ne confruntăm toți, noi, războiul din Ucraina care a avut o implicare destul de puternică în activitatea noastră. Cred că în ultima perioadă a fost evident efortul nostru pentru a recupera orice fel de întârziere și pentru a schimba viteza și pentru a livra șantierul cum e termenul din contract”, a spus Bernabe Francesco.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

La rândul său, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a reamintit că WeBuild/Astaldi are certificate negative intermediare atât pentru Lotul 5, cât și pentru Podul Brăila, dar a spus că lucrurile se vor „debloca”.

„Sigur că nu o să le placă celor cu care azi am semnat acest contract, dar pe lotul 5, Ministerul Transporturilor (CNAIR) a dat un certificat negativ, conform legii. Am avut discuții cu WeBuild, am înțeles motivul întârzierii. Îi cred pentru că sunt o firmă serioasă cu multe proiecte mari în România. Sunt optimist că se va recupera această perioadă”, a transmis Grindeanu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.