Asocierea Wiebe Romania SRL/ SWIETELSKY Construcții Feroviare SRL a început lucrările pentru modernizarea liniei de tren Buzău – Făurei, firul II, şantierele fiind deschise pe întreaga lungime de aproape 40 de kilometri, a anunţat, astăzi, compania CFR Infrastructură.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractele pentru reparaţii pe secţia 702 Buzău – Cilibia şi Cilibia – Buzău au fost semnate în urmă cu o lună pentru 42 de milioane lei şi o durată de execuţie de 180 de zile. Linia are o stare tehnică improprie circulaţiei, în condiţii de fiabilitate, confort şi siguranţă. Uzura este de până la 80% pentru întreg ansamblul din care este alcătuită calea ferată: şină, traverse prinderi. Pe linia de tren Buzău – Făurei viteza trenurilor a scăzut constant până la 20 de km/h, potrivit documentaţiei din caietul de sarcini. „În prezent, durata călătoriei unui tren Interregio între Buzău și Făurei (firul I) este de 41-45 de minute, iar după finalizarea lucrărilor pe firul II, trenurile Interregio vor circula cu viteza maximă de 120 km/h și vor parcurge cei aproximativ 40 km în 27 de minute”, a comunicat administratorul reţelei feroviare din România.

Lucrările de reînnoire pentru această linie costă 1,5 milioane lei/km şi ar trebui făcute pe mii de kilometri de cale ferată, care aşteaptă readucerea la parametrii iniţiali, explica în ziua semnării contractului, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. „Costul lucrărilor este de aproximativ 1,5 milioane de lei/km (incluzând valoarea șinelor noi care sunt achiziționate de CFR). Dincolo de modernizările masive pe coridoarele europene, proiecte-gigant de miliarde de euro cu timpi de implementare de ani de zile, dar care au impact pe doar câteva sute de km de rețea, trebuie să reînnoim miile de kilometri de cale ferată degradată cu restricții de viteză. Astfel de lucrări, ca pe Buzău-Făurei, ar trebui să desfășurăm pe mii de km de rețea. Sunt relativ ieftine, rapide și cu câștig enorme. Pentru asta, ne trebuie finanțare”, spunea Cătălin Drulă.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Lucrările de reînnoire pe linia Buzău – Făurei sunt finanţate de la Bugetul de Stat.

Sursa imagine: Cătălin Drulă, Facebook