Retail Auchan lansează programul de franciză care va opera sub numele Simply și care se va regăsi preponderent pe segmentul de proximitate, potrivit unui comunicat de presă. Primul magazin în franciză, Simply by Auchan, a fost inaugurat joi, 27 iunie, în Popești Leordeni, jud. Ilfov.
„Lansarea programului de franciză înseamnă pentru Auchan trecerea la nivelul următor, iar acest program vine cu oportunități extraordinare. Ne dorim să punem la dispoziția antreprenorilor diferența Auchan și, totodată, să aducem produsele noastre cât mai aproape de fiecare român. Lucrăm de peste un an la consolidarea acestui model, integrând și experiența acumulată în urma parteneriatelor de anvergură dezvoltate deja, și suntem convinși că am conturat un model de succes, un pachet complet de produse, servicii și suport care ne diferențiază în piață. Obiectivul nostru este să dezvoltăm acest concept și să punem pe harta României cât mai multe magazine Simply by Auchan în următorul an”, a precizat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Care sunt criteriile pentru a opera o franciză Simply by Auchan
Potrivit companiei, pentru a fi eligibil, un potențial francizat trebuie să dețină un spațiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 60-200 mp.
În calitate de francizați, antreprenorii care operează un magazin Simply vor beneficia de suport operațional din partea Auchan, acesta constând în regândirea imaginii și layout-ului magazinului, transformarea acestuia din punct de vedere al elementelor de modernitate care îi oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătățire a gamei, acces la o platformă de comandă a produselor ușor de operat, suport pentru redeschidere și sprijin continuu în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat.
De asemenea, francizații vor beneficia de un pachet de training ce conține informații operaționale despre universul Auchan, activitatea de comerț sub brandul Auchan și sistemul de franciză al retailerului.
Odată cu dezvoltarea acestui parteneriat, Auchan transmite că oferă antreprenorilor din retail o serie de avantaje și beneficii printre care se numără:
- Diferențiere în piață printr-o gamă de produse create în laboratoarele de producție Auchan
- Acces la gama de mărci proprii Auchan
- Apartenența la ecosistemul mărcii Auchan, cu toate avantajele ce derivă din acest fapt
- Cooperarea cu un brand renumit pe piață în materie de calitate a serviciilor și a prețurilor oferite consumatorilor
Cu o suprafață de peste 200 mp, primul magazin Simply este situat pe Drumul Fermei, nr. 53, Popești-Leordeni, în locul Caro Supermarket. Prin operarea francizei Simply, magazinul a fost complet renovat și modernizat și pune la dispoziția clienților o gamă diversificată de peste 3.000 de produse alimentare – fructe & legume, produse congelate, produse de băcănie etc., inclusiv produse emblematice din brutăria și cofetăria Auchan, precum și o categorie actualizată de produse nealimentare ce include articole de îngrijire personală, pentru curățenia casei, produse pentru animalele de companie și altele.
Primul francizat Simply by Auchan activează în comerț din 2012, magazinul din Popești Leordeni fiind o afacere de familie deschisă în 2013. Alexandra Măgureanu, proprietara afacerii, motivează decizia de a intra în programul de franciză al Auchan prin prisma asocierii cu brandul, calității produselor Auchan, precum și a prețurilor accesibile oferite clienților.