Auchan lansează un serviciu prin care clienții își pot scana produsele de la raft cu ajutorul telefonului mobil

Auchan Scan&Go (1) Sursă foto: Auchan

Auchan continuă procesul de digitalizare a magazinelor proprii și introduce Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți, disponibil prin aplicația mobilă Auchan. Proiectul debutează cu o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, urmând ca, treptat, să fie disponibil în întreaga rețea de hipermarketuri, iar pe termen lung, inclusiv în magazinele de proximitate MyAuchan.  

Începând din această lună, clienții își pot folosi propriile smartphone-uri pentru a-și scana singuri orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, reducând astfel timpul petrecut la casa de marcat. Cu ajutorul aplicației Auchan, clienții pot scana codul de bare de pe orice produs din magazin.

Prin Scan&Go, clienții pot vedea în timp real valoarea totală a coșului de cumpărături, ceea ce le permite să dețină un control permanent al costurilor și să vizualizeze sumarul beneficiilor MyCLUB Auchan acumulate la finalul cumpărăturilor. 

Pentru finalizarea cumpărăturilor, clienții care utilizează serviciul Scan&Go vor putea achita valoarea produselor la casele rapide, fie în numerar, fie prin card bancar. În curând, compania își propune și integrarea posibilității de a achita cumpărăturile direct din aplicația mobilă. 

„Principalul avantaj oferit de acest serviciu constă în eficientizarea timpului petrecut la cumpărături, clienții noștri fideli având acum posibilitatea de a înlocui întregul proces de așezare a produselor pe bandă, de scanare a lor de către un casier și de împachetare”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte în cadrul Auchan Retail România.  

Cum funcționează serviciul Scan&Go: 

  • Clientul deschide aplicația Auchan și accesează butonul „Start Scan&Go”, urmând pașii de identificare a magazinului în care se află și ale contului său din Auchan app. Pentru accesarea secțiunii Scan&Go, este obligatoriu ca utilizatorul să fie membru MyCLUB Auchan și să dețină un cont în platformă
  • Clientul folosește aplicația pentru a scana codul de bare al fiecărui produs pe care îl adaugă în coșul de cumpărături. Numărul de articole aferente fiecărui produs se poate ajusta ușor, utilizatorul având la dispoziție și opțiunea de a elimina produse din coș.
  • După finalizarea selecției de produse, clientul poate achita cumpărăturile la una dintre casele rapide;
  • Pentru plată, clientul va apăsa butonul „Plătește” din aplicație și va specifica dacă dorește sau nu să adauge și pungi de cumpărături. Ulterior, aplicația va încărca pagina de plată afișând un cod QR.
  • Clientul va scana la casa rapidă codul QR, putând achita ulterior cumpărăturile în numerar sau prin cardul bancar.
  • Casa rapidă va emite un bon fiscal, pe care clientul va trebui să-l scaneze pentru a părăsi magazinul.    

Serviciul Scan&Go reprezintă o tehnologie dezvoltată de compania austriacă shopreme, lider în furnizarea de soluții de tipul mobile self-checkout pentru industria de retail. 

Sursă foto: Auchan

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *