Retailerul francez Auchan neagă deschiderea unui nou magazin în Rusia, după ce această informație a fost transmisă de publicația Reuters, ci spune că este vorba despre un rebranding al unui magazin deja existent sub marca „Attak” în unul marca „MyAuchan” .
„În urma publicării unei informații false de către Reuters, preluată acum de mai multe publicații media europene, Auchan neagă categoric deschiderea unui nou magazin în Rusia. Nu, Auchan nu deschide noi magazine și nici nu creează noi spații de vânzare în Rusia. Nu, Auchan nu și-a propus niciodată dublarea numărului de magazine în această țară. Această “informație” nu apare nicăieri în comunicările sau planurile strategice ale Auchan Rusia sau Auchan Retail. Aceasta este o știre falsă. Da, Auchan Retail a oprit toate investițiile în filiala sa din Rusia. Da, Auchan Retail respectă întocmai termenii embargourilor și sancțiunilor actuale, funcționând în cadrul strict al legii”, arată un comunicat al companiei.
Auchan transmite că Auchan Rusia a anunțat pe 9 martie rebrandingul unui magazin deja existent în Moscova (sub marca Attak) în marca „MyAuchan”, un format și o marcă de ultraproximitate inaugurate în această țară în 2016.
„Auchan Retail rămâne astfel fidel angajamentului său de a rămâne deschis în Ucraina și Rusia, pentru a permite populației civile din aceste țări să aibă în continuare acces la o alimentație de calitate la cel mai corect preț. Această misiune continuă”, mai arată compania.