Automobilul electric Renault 5 E-Tech şi sora sa sportivă Alpine A 290 au fost desemnate vineri “maşina anului” de către un juriu de 60 de jurnalişti europeni, cu ocazia unei ceremonii organizate la salonul auto de la Bruxelles, transmite AFP, conform Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Modelul Renault 5, produs la Douai (nordul Franţei), îi urmează unui alt model Renault, Scenic Electric, care a fost recompensat cu aceiaşi distincţie în 2024, la salonul auto de la Geneva. Doar Fiat a reuşit o dublă similară cu modelele Punto şi Bravo în 1995-1996.

“Este o victorie colectivă…am reuşit să facem o maşină diferită care urmează să spargă plafonul de sticlă spre electrificare”, a subliniat directorul mărcii Renault, Fabrice Cambolive.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Modelul Renault 5 a depăşit voturile strânse de al ocupantul locul al doilea, modelul compact Kia EV3. Cele două modele au fost urmat, în ordine, de noua Citroen C3, noua Dacia Duster, Hyundai Inster, SUV-ul Cupra Terramar şi mica Alfa Romeo Junior.

În condiţiile în care salonul auto de la Geneva nu va mai avea o nouă ediţie, ceremonia decernării titlului de maşina anului a fost organizată, pentru prima dată în direct, de la salonul auto de la Bruxelles, care şi-a deschis vineri porţile.