Autoritatea Electorală își face o campanie de 400.000 de euro ca să diminueze „mica” corupție aferentă alegerilor

vot, urna, electoral Sursa foto: Pexels

Autoritatea Electorală Permanentă a scos la licitație în SICAP un contract de 2,1 milioane lei (circa 400.000 de euro) pentru realizarea unei campanii de informare și conștientizare în rândul alegătorilor prin promovarea în mass-media și social media a informațiilor privind aspectele de integritate, etică, anti-corupție și anti-mită specifice proceselor electorale.

În fundamentarea achiziției, AEP spune că această campanie ar vrea să creeze o cultură civică în rândul alegătorilor, autorităților publice, populației, în general, care să se opună „micii” corupții aferente procesului electoral.

Campania este finanțată din bani europeni, Fondul Social European, Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa Prioritară Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

„În vederea realizării campaniei de comunicare, operatorul economic va trebui să presteze/livreze următoarele: 1. Strategia campaniei de informare și conștientizare; 2. Creația și producția a 2 spoturi video; 3. Creația și producția a 4 spoturi audio; 4. Media plan care să conțină difuzare și promovare TV pe durata a 5 luni și difuzare și promovare radio pe durata a 5 luni; 5. Promovare în mediul online: creație, producție, afișare și promovare de bannere web animate; 6. Campanie de promovare în mediul online prin social media”, este ceea ce va trebui să presteze firma desemnată câștigătoare a contractului.

Întreaga campanie se va întinde pe 6 luni, adică, presupunând că nu vor exista contestații, până la sfârșitul acestui an, ca să pregătească anul electoral 2024, când vin alegeri europarlamentare, alegeri locale, alegeri generale și prezidențiale.

Ofertele se deschid în 22 mai, departajarea lor se face în funcție de preț și de componenta tehnică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: