VIDEO Autostrada A1 Sibiu – Deva: Tunelul de la Săcel inaugurat cu petrecere şi grătare în 2013 intră în reparaţii până la sfârşitul anului. Lucrările se fac pe garanţia constructorului Astaldi

Tunel Săcel Astaldi Sursa Foto : Construim România ASCORO

Tunelul de la Săcel de pe Autostrada A1 Sibiu – Deva, inaugurat cu petrecere şi grătare în 2013, intră de astăzi în reparaţii, iar circulaţia va fi restricţionată până la sfârşitul anului.

Tronsonul de autostradă construit de asocierea Astaldi – UMB a fost deschis în decembrie 2013, iar petrecerea şi grătarele au fost date „în semn de apreciere pentru munca drumarilor”, spunea atunci Sorin Scarlat, reprezentantul antreprenorului (Scarlat avea să devină director general al CNAIR în vara anului 2019, înlocuindu-l pe Narcis Neaga, cel care, în campania din 2014 a inaugurat autostrada „demolată” Sălişte- Cunţa).

Captură Foto Intrarea în Tunel Săcel

Lucrările la primul tunel de autostradă din România se fac pe cheltuiala constructorului, în perioada de garanţie, cu devierea circulaţiei de pe un sens pe altul, a precizat CNAIR, într-un comunicat oficial: „Restricții de circulație pe A1, în zona de la intrare în tunelul Săcel pe direcția Sibiu – Orăștie :  Joi, 16.09.2021, se vor institui restricții de circulație pe A1 (km 262+690 – km 265+610) în zona de la intrarea în tunelul Săcel, pe sensul de mers Sibiu – Orăștie, pe fondul lucrărilor de remediere necesare infrastructurii rutiere existente. Astfel, circulația va fi deviată de pe calea 2 pe calea 1 în zona lucrărilor. Facem apel la conducătorii auto să manifeste atenție sporită și să respecte semnificația mijloacelor de semnalizare rutieră din zona lucrărilor”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lotul 4 al Autostrăzii A1 Deva – Sibiu a fost deschis în decembrie 2013, are o lungime de 16 km între Sălişte şi Sibiu, şi a costat 484 milioane lei. Tunelul de la Săcel are o lungime de 340 de metri şi este primul tunel construit pe o autostradă în România.

Comentarii

  1. Un singur tunel, când pentru a nu ne bate joc de teritoriul Țării, autostrăzile ar trebui făcute numai pe piloni și prin tuneluri?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.