Asociația Pro Infrastructură afirmă că mobilizarea asocierii Pizzarotti – Retter pe Lotul 1 al Autostrăzii A0 Nord lasă foarte mult de dorit, deși există front de lucru suficient și vreme bună, și că nu există șansă, ținând cont de acest ritm, de a circula pe acest lot din Autostrada de Centură a Capitalei până la finalul anului viitor.
Totuși, API mai transmite că este timp de redresare. „Tragem nădejde că se vor mobiliza imediat astfel încât să prindă din plin sezonul propice lucrărilor în construcții ca să aibă o șansă să-și respecte promisiunea și contractul”, arată Asociația.
„Amintirile, de fapt coșmarurile, ne chinuiesc pe lotul 1 din A0 Nord. Pe o vreme perfectă, cu front de lucru suficient oferit de autorizația de construire emisă în 23 ianuarie 2025, mobilizarea pe A0 Nord a celor de la Pizzarotti și Retter lasă foarte mult de dorit. Cei doi antreprenori promit că până la sfârșitul anului viitor vom circula între A1 și DN1. În acest ritm, nicio șansă. Din fericire încă mai este timp de redresare și tragem nădejde că se vor mobiliza imediat astfel încât să prindă din plin sezonul propice lucrărilor în construcții ca să aibă o șansă să-și respecte promisiunea și contractul semnat în 20.09.2023 care are ordin de începere din 16.10.2023 și prevede 12 luni de proiectare și 22 de execuție. Cu una rece (A10 Sebeș-Turda) și una caldă (A7 Ploiești-Mizil), cu presiune maximă (va fi ultimul tronson din inelul A0 care va rămâne de finalizat) și cu multă muncă de pus în teren în doar 20 luni, vă invităm să pariați: vor reuși Pizzarotti și Retter, împreună cu CNAIR, să închidă inelul de autostradă din jurul Capitalei până când va trimite din nou NASA oameni pe Lună?”, arată Asociația Pro Infrastructură, într-o postare pe Facebook.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
În martie, Pizzarotti – Retter a început lucrările de forare a primului pilot pe Lotul 1 al Autostrăzii Bucureștiului A0 Nord, aferenți unui pasaj feroviar peste râul Colentina, a anunțat atunci secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Potrivit secretarului de stat, acesta era ultimul tronson din Autostrada Bucureștiului A 0 pe care nu erau începute lucrările, iar el stimează ca până la sfârșitul anului viitor acest lot să fie finalizat.
Traseul Lotului 1 Nord se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km, iar amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului Ilfov, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului Giurgiu, pe raza localităţilor Joița și Săbăreni.