Autostrada A0 Bucureşti Sud şi toate cele cinci pasaje în lucru de pe Centura Capitalei sunt în grafic, a anunţat astăzi, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioşteanu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Este vorba despre loturile 1 şi 2 de pe Autostrada A0 Bucureşti Sud unde lucrează un antreprenor din Turcia, pasajele de la Domneşti, Berceni şi Popeşti – Leordeni (Olteniţa) de pe centura de sud, respectiv pasajul Mogoşoaia de pe segmentul de nord, pod clasic care va fi deschis circulaţiei în această toamnă, cu câteva luni înainte de termenul contractual.

Secretarul de Stat Ionel Scrioşteanu a venit cu explicaţii şi despre situaţia contractului pentru modernizarea segmentului de 11 kilometri dintre DN 2 şi A2, pe tronsonul de nord al centurii, proiect care cuprinde construirea pasajului de la Cernica (n.r. Sens giratoriu suspendat) şi reabilitarea a încă 2 poduri rutiere.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

La aproape un an de la deschiderea şantierului şi cu 6 luni înainte de termenul de finalizare, stadiul fizic de execuţie este de doar 6,1%, întârzierea majoră fiind cauzată de relocarea reţelelor de utilităţi, a spus Scrioşteanu pentru publicaţia Jurnal de Ilfov.

„Aici au fost o serie de probleme cu relocarea utilităților, pentru că la faza de proiectare din 2012-2013 au fost identificate circa 60 de poziții de rețele care erau pe amplasamentul șantierului. După ce am predat șantierul constructorului și s-au făcut toate sondajele în teren, au fost identificate în total 270 de poziții de rețele care trebuie relocate sau protejate. Am avut surpriza de a constata că și în zonele în care deja se lucrase în perioada 2014-2015, unde Centura s-a lărgit deja la patru benzi (de exemplu, zona unității militare), utilitățile nu au fost relocate și s-a asfaltat peste cablurile care alimentează unitatea militară. Așadar, aici urmează o serie de relocări și refacerea graficului de execuție a lucrării, în conformitate cu situația din teren”, spune Ionel Scrioşteanu, secretar de Stat în Ministerul Transporturilor.

Pentru lotul 3 al Autostrăzii A0 Bucureşti Sud (Bragadiru – A1) peste aproximativ două luni se estimează intrarea în şantier a antreprenorului grec Aktor. Jumătatea de Nord a Autostrăzii A 0 are un singur contract de proiectare şi execuţie semnat din cele patru tronsoane, cele trei loturi dintre A 1 şi DN 3 fiind în reevaluare sau contestaţii.

Săptămâna trecută Asociaţia Pro Infrastructură a publicat imagini din dronă de pe Lotul 2 al Autostrăzii A 0 şi a atras atenţia că mobilizarea constructorului din Turcia este „destul de slabă”.

Detalii aici.