Compania Națională de Investiții Rutiere a preluat proiectul Autostrăzii A13 Brașov-Bacău de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în vederea finalizării studiului de fezabilitate, potrivit unui anunț al CNIR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lungimea estimată a traseului care se desfășoară în județele Brașov, Covasna și Bacău este de 162,5 kilometri, iar durata de finalizare a Studiului de Fezabilitate este de 24 de luni, calculată de la momentul începerii activității, septembrie 2024.

Contractul are o valoare de 81 milioane lei (fără TVA), iar prestatorul, Consitrans SRL, trebuie să predea următoarele documente :
• Studiu și Proiect Geotehnic
• Studiu Topografic
• Studiu Arheologic
• Documentația de mediu (Acord de Mediu)
• Studiu de Fezabilitate final

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Sectorul Brașov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraș-Brașov printr-un nod de mare viteză în zona localității Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni cu Autostrada Moldovei -A 7.

Proiectul face parte din coridorul de conectivitate ,,Carpatia” și este inclus în Planul Investițional al României 2021-2030.

La rândul său, secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Gabriel Bunduc, a declarat: “În urma discutiei pe care am avut-o astazi cu domnul Gabriel Budescu, directorul general al CNIR, consider ca preluarea obiectivului de investiții de către CNIR este – fără îndoială – un important pas înainte, în condițiile în care realizarea studiului de fezabilitate a bătut pasul pe loc, în principal din cauza costurilor date peste cap de consecințele pandemiei şi ale războiului din Ucraina, precum şi de crizele suprapuse în domenii precum prețul energiei şi al materiilor prime sau asigurarea mâinii de lucru calificate.”

Secretarul de stat a mai spus că noul proiectant, Consitrans, şi-a probat seriozitatea şi profesionalismul pe A7 “Autostrada Moldovei”, unde atât proiectarea, cât şi execuția lucrărilor se desfăşoară în ritm alert, în conformitate cu calendarul strâns asumat prin PNRR. El a mai precizat că valoarea contractului pentru elaborarea studiului de fezabilitate la A13 este de 81 milioane lei (fără TVA).

Durata este de 24 de luni, realizarea propriu-zisă a studiului de fezabilitate fiind începută în septembrie 2024, a mai spus secretarul de stat în ministerul Transporturilor.