Autostrada București Sud: CNAIR a deschis lotul de 13 kilometri dintre Jilava și Popești-Leordeni/ Pistol: Încă 10 kilometri până la Autostrada Soarelui, cel târziu în iulie

Autostrada București Sud A 0 inaugurare aprilie DN 5- DN 4

CNAIR a deschis luni, 15 aprilie, lotul dintre Jilava și Popești Leordeni pe Autostrada București Sud (A0). Lotul dintre DN 5 și DN 4 are o lungime de 13 kilometri, iar cel târziu în iulie vor fi inaugurați următorii 10 kilometri până la Autostrada Soarelui, conform directorului Companiei de Drumuri, Cristian Pistol. Din cei aproximativ 101 kilometri ai întregului inel de Autostradă A0, sunt deschiși 23 de kilometri între Bragadiru și Popești-Leordeni DN 6 – DN 4 și alți 10 kilometri în nord pe lotul UMB, DN 1 Corbeanca – A3 București – Ploiești.

„De astăzi ce circulă pe aproape jumătate (23,3 km) din semi-inelul sudic al A0 (52 km) ! Constructorul turc a finalizat lucrările pe încă 7 km ai A0 sud, ceea ce face posibilă circulația în regim de autostradă între intersecțiile dintre A0 Sud și DN6, DN5 și DN4. Acești 7 km se adaugă celor 16,3 km finalizați anul trecut între localitățile Vidra și Bragadiru. Pe lotul 1 al A0 Sud lucrările vor continua astfel încât cel mai târziu în luna iulie să fie deschisă circulația și pe cei aproape 10 km care vor asigura legătura cu A2 (Autostrada Soarelui)”, a declarat Cristian Pistol.

Este prima inaugurare din 2024 pe Autostrada Bucureștiului, promisiunile constructorilor și ale oficialilor din transporturi fiind pentru întregul semi inel sudic între A1 București – Pitești și A2 – Autostrada Soarelui până la finalul anului, odată cu finalizarea lotului Aktor (DN 6 – A1). Totodată, pe jumătatea de nord, constructorul din China CCECC ar urma să termine cei 2 kilometri de lângă Afumați pentru a da în trafic și cei 9 km. de autostradă muzeu terminați înainte de termen de UMB, dar pe care nu se poate circula pentru că lipsește descărcarea în DN 2.

Comentarii

    • Cei de la Alsim au transformat 2 loturi de ~17km in 3 loturi de ~11km, altfel este nepermisa de lunga intarzierea, la fel ca si rezolvarea licitatiei lotului 1 pe nord. Tot sistemul est maxim ineficient, bataie de joc de banii tarii si de tara…

  1. Eu cred ca ar trebui demisi toti din transporturi
    Trebuia 1 constructor pe lotul din nord si 1 pe sud
    Au mancat bani cu loturile astea de 8-10 km prin birocratie

    • Multe lucruri pot fi facute mult mai usor si mai ieftin, orice pusti de liceu stie asta. Dar politicul nu exista pentru a face ceva usor si ieftin.
      Cum zicea unul: Un prieten politician mi-a cerut sa depun si eu o oferta pentru o lucrare. Cum nu voiam am licitat de 10 ori suma necesara ca sa ma asigur ca nu voi castiga. Oferta mea a fost cea mai ieftina.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *