Autostrada cu „tuneluri pentru urşi”: Cine sunt cei şase constructori pe care CNAIR i-a selectat pentru construirea tronsonului lipsă dintre Sibiu şi vama Nădlac / „Gaura” dintre Holdea şi Margina de pe A1 este finanţată prin PNRR

tuneluri ursi autostrada

Compania de Drumuri a selectat şase asocieri şi constructori pentru secţiunea de autostradă dintre Holdea şi Margina, „gaura” dintre Deva şi Lugoj, practic tronsonul de 10 kilometri care lipseşte pentru a avea autostradă completă de la Sibiu la vama Nădlac 2. Contractul pentru acest segment de autostrada este finanţat prin PNRR.

Din cele 9 oferte depuse în primăvară, următorii şase constructori au rămas în cursă:

1. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

2. ASOCIEREA SC ALSİM ALARKO SANAYİ TESİSLERİ VE TİCARET A.Ș – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

3. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

4. STRABAG SRL

5. ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & C SpA – PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECTMANAGEMENT SRL

6. ASOCIEREA TERNA TOURIST TECHNICAL AND MARITIME SA – INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS (INTRAKAT)

„În perioada imediat următoare, Autoritatea Contractantă va transmite Invitația de participare la Etapa a II-a a procedurii de atribuire – ETAPA DE DEPUNERE A OFERTELOR candidaților antemenționati. Termenul pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru 31.01.2022.” a transmis CNAIR, într-un comunicat de presă.

Nu au mers mai departe companiile Aktor (Grecia), FCC Construction (Spania) şi Rizzani (Italia).

Secţiunea Holdea – Margina (aproximativ 10 km, din care 2 kilometri cu tuneluri din două galerii) costă 1,4 miliarde lei, iar termenul de realizare este de 38 de luni, din care 10 luni proiectare şi 28 execuţie.

În lipsa autostrăzii, şoferii care merg pe ruta Sibiu – Nădlac 2 sunt deviaţi pe DN 68 A, şosea cu o singură bandă, recent reparată dar destul de aglomerată.

DN 68 A în reparaţii Sursa foto: CNAIR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.