Compania de Drumuri a semnat, astăzi, contractul pentru proiectarea şi execuţia ultimului lot al Drumului Expres Craiova – Piteşti, a anunţat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, pe pagina sa de Facebook. Semnarea contractului a fost posibilă pentru că nu s-au depus contestaţii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Constructorul UMB care lucrează şi pe loturile 2 şi 3 are la dispoziţie un termen de 36 de luni, din care 12 pentru proiectare şi 24 de luni execuţie pentru realizarea secţiunii Coloneşti – Piteşti cu o lungime de 32 de kilometri. Mobilizarea celui mai puternic drumar din România este excelentă pe cele două loturi cu o lungime totală de 72 de kilometri, prin urmare ritmul de lucru pe şantier ar trebui să fie similar şi pe lotul 4, consideră ministrul Drulă.

„Am participat astăzi la sediul CNAIR la semnarea contractului dintre Compania de drumuri și câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția lotului 4, grupul de firme UMB. Același antreprenor lucrează excelent pe tronsoanele 2 și 3 ale drumului expres și mă aștept ca ritmul să fie similar și pe acest segment din DX12.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Câteva date despre acest sector:

– va cuprinde 30 de structuri cu lungimea totală de 1.680 de metri (14 pasaje și 16 poduri);

– acestora li se adaugă 28 de podețe;

– va avea 2 noduri rutiere: la Podul Broșteni (pentru legătura cu DN65A și DN65), respectiv la Catanele (pentru legătura cu A1);

– este prevăzută o bază de întreținere și deszăpezire la Oarja;

– vor exista două spații de parcare/servicii, amplasate de-o parte și de alta a drumului”, a precizat ministrul Drulă.

Prima semnare a contractului pentru acest lot a fost în 2020 şi s-a făcut în urma unui Memorandum aprobat în Guvern, dar decizia a fost „întoarsă” la Curtea de Apel Bucureşti, care a admis o contestaţie, iar procedura de achiziţie a fost reluată. După o nouă reevaluare, UMB a fost desemnat câştigător la sfârşitul lunii iulie, valoarea estimată fiind de aproximativ 600 milioane lei.

Pe primul lot Craiova – Robăneşti (17 km) lucrează firma Tirrena Scavi din Italia, cu întârzieri foarte mari (stadiu fizic de execuţie aproximativ 30%). Pe lotul 2 Slatina – Balş, cu o lungime de 40 km, UMB ar urma să finalizeze lucrările până la sfârşitul anului, stadiul fizic fiind 87%, iar pe lotul 3, Slatina – Coloneşti (32 km), lucrările au început anul acesta.