Autostrada Sibiu – Pitești: CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3, Cornetu – Tigveni (37 km). Grindeanu: Sper ca traversarea Carpaților cu autostradă să nu fie un vis foarte, foarte îndepărtat

A1 Sibiu Pitești Boița Sursa foto: Asociația Pro Infrastructură

Compania de Drumuri a semnat luni contractul pentru execuția lotului 3 al Autostrăzii Sibiu – Pitești, între Cornetu și Tigveni, cel mai mare contract pentru o autostradă din România. Contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3 în lungime de 37 de kilometri este semnat cu Astaldi (WeBuild – denumirea nouă) pentru 5,3 miliarde lei. Constructorul din Italia cu certificat intermediar are la dispoziție 12 luni pentru proiectare și aproape 4 ani pentru execuție.

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a declarat, la semnarea contractului, că se închide tot acest traseu cu lotul 3, cea mai dificilă secțiune. „Sper ca traversarea Carpaților cu autostradă, prima, să nu fie un vis foarte, foarte îndepărtat”, a declarat Grindeanu.

Lotul dintre Cornetu și Tigveni are o lungime de 37,4 kilometri și este cel mai lung tronson al Autostrăzii de pe Valea Oltului. Contractul are o perioadă de proiectare ofertată conform factorului de evaluare de 12 luni și o perioadă de execuție de 45 de luni. Perioada de garanție a lucrărilor ofertată este de 120 de luni.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Principalele lucrări ale acestei secțiuni sunt:

  • 95 de poduri și pasaje
  • Tunel cu două galerii independente, în lungime de 1,7 km/galerie
  • Nod rutier Cornetu și Nod rutier Văleni
  • Ecoduct în zona localității Călinești

Astaldi mai lucrează și la Lotul 5 al Autostrăzii Sibiu – Pitești, între Curtea de Argeș și Pitești, unde are întârzieri față de graficul de execuție, tronsonul de 30 de kilometri fiind la doar 12% după un an de la intrarea în șantier. Același antreprenor lucrează și la Podul Brăila.

Astaldi este pe „lista neagră” a constructorilor din România cu certificate intermediare negative primite pentru lotul Pitești – Curtea de Argeș (Lotul 5) și Podul Brăila. Pe Lotul 2 Boița – Cornetu, Asocierea Mapa-Cengiz a început lucrările de proiectare luna aceasta.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. O fi Astaldi pe lista neagra, dar vad ca ei castiga contracte banoase pe banda rulanta, ceea ce-mi da de inteles ca italienii stiu pe cine sa “miruiasca” din CNAIR si parlament. E clar ca acest tronson va fi gata pe la sf.asteapta, undeva dupa 2030.

  2. Cândva se poate sa fie gata!
    După 2040!
    Dacă vezi istoricul execuției de autostrăzi din Ro!
    După 2040 vor fi la moda tacîmurile zburatoare.
    Până atunci cel puțin 18 ani de analize, decepții, cioturi!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.