Autostrada spre Moldova: 39 de oferte au fost depuse pentru construirea tronsonului Ploieşti – Buzău

A7 Buzău Ploieşti Sursa foto: Cătălin Drulă / Facebook

39 de oferte au fost depuse la licitaţia pentru construirea autostrăzii dintre Ploieşti şi Buzău, primul segment din A7 – autostrada spre Moldova. Autostrada dintre Ploieşti şi Buzău este compusă din trei segmente: Dumbrava-Mizil, Mizil-Spătaru și Lotul III Spătaru-Buzău. Potrivit surselor Economedia, UMB, cel mai puternic constructor din România nu a depus oferte pentru această licitaţie având deja şantiere deschise pe trei din cele patru loturi ale Drumului Expres Craiova- Piteşti şi problemele cu alunecarea de teren de pe Autostrada Transilvania.

După publicarea ofertelor, fostul ministru al transporturilor, Cătălin Drulă, a scris pe pagina sa de Facebook că evaluarea ofertelor şi desemnarea câştigătorului trebuie să se facă până la sfârşitul anului.

„O nouă veste bună pentru autostrăzile Moldovei: astăzi au fost depuse 39 de oferte la licitația pentru construirea celor 63 km din Autostrada A7 Ploiești (Dumbrava)-Buzău. Numărul mare de oferte demonstrează pregătirea temeinică a documentației, precum și importanța proiectului în general. Ce am făcut concret în acest an împreună cu echipa mea pentru Autostrada A7:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

– am obținut includerea proiectului până la Pașcani în PNRR, securizând astfel finanțarea viitoarelor lucrări;

– am finalizat studiul de fezabilitate, am obținut avizele, acordul de mediu, am realizat exproprierile și am licitat la începutul verii primul sector Ploiești-Buzău;

– am lăsat celelalte sectoare din PNRR într-un stadiu avansat, cu studii de teren în fază finală, studiile de fezabilitate și proiectele tehnice predate și în diverse etape de aprobare, procedurile de mediu în linie dreaptă, în grafic pentru lansarea licitațiilor de lucrări și pentru aceste sectoare;

– am aprobat traseul și am dat drumul la investigațiile detaliate de teren pe celelalte sectoare Pașcani-Suceava-Siret”, a scris fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă.

Tronsonul Ploieşti – Buzău, în cifre:

Lungime – 63 km;

– 6 noduri rutiere;

– 160 de ha de perdele forestiere;

– 42 de poduri + pasaje;

– 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Primul tronson din Autostrada A7, care leagă Moldova de București, a fost lansat la licitație pe 1 iunie. Contractul presupune execuția lucrărilor pentru Autostrada Ploiești – Buzău, în lungime de 63,25 km și are o valoare maximă de 5 miliarde lei.

Contractul este împărțit în trei loturi, respectiv:

  • Lot 1 Dumbrava-Mizil, în lungime de 21 km – valoare maximă 1,95 miliarde lei
  • Lot 2 Mizil-Pietroasele, în lungime de 28,35 km – valoare maximă 1,74 miliarde lei
  • Lot 3 Pietroasele-Municipiul Buzău, în lungime de 13,90 km – valoare maximă 1,36 miliarde lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Unde sunt trompetele peneliste și pesediste care susțin neîncetat sus și tare că tot ce a făcut Drulă a fost început ba de Cuc, ba de Botoș, ba de eternul, omniprezentul, capabilul, genialul Bode???!!!…

    • Trompetele nu scriu pe aici.
      Scriu pe unde se pot insulta.
      Ma tem ca proiectul asta are viata lunga
      Sa nu se tranforme sau sa nu ramana un ciot.
      Oricum sunt putine sanse a se termina bucata asta pana in 2025.
      Apoi de la Bz la Pascani cat va dura iar e imposibil de aflat.
      Doar ca daca se termina asta la Campie in 5 ani cat sa dureze si restul.
      Nu ma intereseaza ce scrie in caietul de sarcini ca ala peste tot e science fiction de Romania.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.