Autostrada Transilvania: Circulație deviată sâmbătă între Iernut și Chețani / Se montează panourile de semnalizare pentru lotul Strabag care s-ar putea deschide până la sfârșitul anului

Autostrada Transilvania API decembrie Chețani Sursa Foto : API

Circulație deviată sâmbătă, 2 decembrie pe Autostrada Transilvania (A3) între Iernut și Chețani în județul Mureș pentru montarea panourilor de semnalizare în vederea deschiderii circulației pe lotul în șantier Strabag Chețani – Câmpia Turzii, a anunțat vineri, 1 decembrie, Compania de Drumuri. Lotul Strabag – Geiger are o lungime de 16 km, iar lucrările au început în urmă cu un an la 38% (execuție Straco) și au ajuns la 80% din noul contract. Oficialii din Ministerul Transporturilor au dat asigurări că lotul de autostradă lipsă dintre Târgu Mureș și Cluj-Napoca (Nădășelu) va fi deschis până la sfârșitul anului, cu aproximativ 8 luni înainte de termenul din contract.

Sâmbătă, 2 decembrie, circulația va fi închisă pentru 4 ore, de la ora 08.00 la 12.00 între Iernut și Chețani pe sensul spre Cluj-Napoca, iar traficul va fi deviat pe sensul opus sau pe DN 15 Târgu Mureș – Cluj-Napoca, drumul care merge paralel cu Autostrada, a transmis Direcția de Drumuri și Poduri Brașov.

„ATENȚIE – TRAFIC DEVIAT PE AUTOSTRADA A3 între IERNUT și CHEȚANI

Sâmbătă, 02.12.2023, între orele 8 – 12, traficul va fi închis pe autostrada A3, în județul Mureș, pe direcția Târgu Mureș – Cluj Napoca, între nodurile rutiere Iernut și Chețani.  Circulația de pe ambele căi va fi redirecționată pe sensul Cluj Napoca – Târgu Mureș, pe o distanță de 4 km. Restricțiile sunt necesare pentru montarea unui portal de informare. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă rugăm să circulați cu prudență în zona restricțiilor”, a transmis DRDP Brașov.

Finalizarea lucrărilor pe lotul dintre Chețani și Câmpia Turzii va permite circulația pe autostradă fără întrerupere între Cluj-Napoca (Nădășelu) și Târgu Mureș (113 km) și cel mai lung traseu pe autostradă din România între Holdea și Târgu Mureș (232 kilometri pe A1, A10 și A3).

Cele mai noi imagini din șantier au fost publicate pe Canalul YouTube „FlyDrone”:




Contractul a fost semnat în 26.10.2022, are ordin de începere emis în 21.11.2022 și prevede 3 luni de proiectare și 18 de execuție, deci finalizare în august 2024. S-a intrat în teren la sfârșit de noiembrie 2022 pe un șantier aflat la aproximativ 38% stadiu fizic în momentul rezilierii.

„Cei doi constructori, jucând pe teren propriu, s-au decis să facă o demonstrație de forță și să deschidă circulația în decembrie 2023. Au profitat și de vremea tomnatică neobișnuit de secetoasă și acum doar ceva catastrofal îi mai poate opri”, nota luna trecută Asociația Pro Infrastructură.

Sursa Foto : API

Comentarii

  1. Bravo Strabag & Geiger. Sper ca o sa castiga niste loturi montane din A8. Merita sa aiba lucrari. Termina cu minim 6 luni inainte de termen, ceea ce este fantastic fata de un Aktor sau Pizzarotti, ei au intarzieri de 3-4-5 ani.

  2. Buni băieți și bine joaca, dar nu sunt percutanti la apel de oferta. Ar trebui sa aibă vreo 3-4 santiere în paralel. Dar asta e business modelul…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *