Cea mai lungă autostradă din România. 232 de kilometri pe autostradă completă de la Târgu Mureș la Holdea, după deschiderea lotului Strabag pe A3 – Transilvania / De la Holdea la Nădășelu acum sunt 222 de kilometri

A 3 Chețani Strabag

Deschiderea lotului Chețani – Câmpia Turzii de pe Autostrada A3 – Transilvania, inaugurare estimată pentru decembrie 2023, va permite circulația pe autostradă completă de la Târgu Mureș (jud. Mureș) până la Holdea (jud. Hunedoara) pe o lungime de 232,2 de kilometri, cu 10 kilometri în plus față de lungimea celui mai lung traseu de autostradă fără întrerupere din prezent: Nădășelu (jud. Cluj) – Holdea (jud. Hunedoara), arată datele oficiale CNAIR pe care le-a centralizat Economedia. Astfel, dacă Asocierea de constructori Strabag – Geiger Transilvania reușește să finalizeze lotul de 16 km înainte de termen, traseul pe A3 – Transilvania, A10 Turda – Sebeș și A1 Sebeș – Holdea de la Târgu Mureș la Holdea va deveni cea mai lungă rută cu autostradă fără întrerupere din țară.

Pe fostul lot Straco, devenit acum lotul Strabag, lucrările s-au reluat de la 38% execuție (la rezilierea contractului), iar constructorul a realizat 25% din noul contract, șantierul fiind avansat cu o mobilizare foarte bună de peste 650 de drumari și 500 de utilaje, iar pe unele tronsoane se fac și primele probe de asfalt.

„În șantier sunt mobilizați un număr de 650 de muncitori și 500 de utilaje. Termenul contractual pentru finalizarea lucrărilor este prima parte a anului 2024, dar avem promisiuni din partea antreprenorului că se va putea circula pe acest tronson de la sfârșitul acestui an”, preciza Compania de Drumuri la ultima verificare a șantierului.

Imagini recente cu Lotul Câmpia – Turzii Chețani au fost publicate pe Canalul YouTube „Fly Drone”:




Al doilea cel mai lung traseu de autostradă fără întrerupere din prezent este pe Autostrada Soarelui – A2 și A4 Ovidiu/Agigea aproximativ 210 km.

Comentarii

  1. Primarul din Constanța care probabil nu este în atenția partidului din care face parte sa candideze la președenția României cum este cel din Cluj-Napoca, nu face nici un proiect major.
    Metrou de suprafață și subteran de la Midia Năvodari (tabără de copii nouă ridicată de la 0) până în Tulcea și respectiv la sud până în Vama Veche modernă (pe deasupra mării prin delta și Sulina (port pescăresc amatori dar și indistrial flotă de pescuit),ceva spectaculos și de interse turistic și industrial,referitor porturi mici să fie zone libere fără taxe pentru investitori din China de unde sa plece în toată UE mărfuri din aceste porturi free taxe, o singură regiune Dobrogea în care să poți investi pentru viitor trenuri de mare viteză Constanța București 400-500 km/h aduse tot din China sau dacă îi lasă inima și nu fac infarct din Franța tgv-uri.In orașe gen Mangalia Năvodari Medgidia Tulcea și bineînțeles Constanța parcări supraetajate sau subterane,acvariu de mari dimensiuni
    Aeroportul M.Kogalniceanu super modernizat și cu legătură Gară CFR prin metrou,Gară maritimă îmbarcare croaziere pe mare și pe Dunăre
    Iar traficul maritim să se facă numai pe canalul Dunăre-marea neagra ci taxele de rigoare cel de pe bratele Dunării la vărsare în Marea Neagră interzis,așa îi punem și pe ucrainieni la respect le dam debit cât sa le plutească o saltea de plaja pe canalul lor ,restul care vor pe la noi cu taxe pe canal.Dunare Marea neagra.
    Am putea dacă am vrea și am avea oamenii capabili și voința necesară
    Dar uite ca la noi nu se poate, de ce ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *