Autostrada Transilvania: CNAIR a semnat cu Strabag contractul pentru finalizarea lucrărilor la lotul Chețani – Câmpia Turzii (Lotul Straco). CNAIR nu are constructori pentru 70 de kilometri de autostradă între Târgu Mureș și Vama Borș

Lotul Straco

Compania de Drumuri a semnat, miercuri, cu Strabag (Austria) contractul pentru finalizarea lucrărilor la lotul Chețani – Câmpia Turzii (lotul Straco) de pe Autostrada Transilvania. Contractul cu antreprenorul român Straco a fost reziliat în primăvara anului 2021, iar la noua licitație CNAIR a desemnat firma Selina, dar Strabag a contestat decizia și a câștigat la Curtea de Apel București.

Lotul Chețani – Câmpia Turzii are o lungime de 16 kilometri, iar la rezilierea contractului șantierul era abandonat la 34%. Strabag a câștigat licitația cu o ofertă de 420 de milioane lei și are la dispoziție 3 luni pentru etapa de proiectare respectiv 18 luni pentru execuție, a transmis Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

„A fost semnat astăzi contractul pentru finalizarea construcției Lotului Chețani – Câmpia Turzii, al Autostrăzii Transilvania!

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
Este ultimul lot care lipsește din tronsonul de autostradă care face legătura între Târgu Mureș și Cluj-Napoca.
Asocierea de constructori austrieci și germani are la dispoziție 420,34 milioane de lei (fără TVA) și 21 de luni (3 luni proiectare și 18 luni execuție) pentru a finaliza lucrările la acest lot al A3.
Pe acest lot vor fi construite:
– 2 poduri
– 7 pasaje
– un nod rutier (Chețani). Construcția lotului Chețani – Câmpia Turzii (15,70 km) este finanțată din fonduri europene.

Tronsonul Chețani – Câmpia Turzii este singura secțiune care mai lipsește pentru ca municipiile Cluj-Napoca și Târgu Mureș să fie legate prin autostradă completă. Pe Autostrada Transilvania, UMB lucrează pe loturile dintre Nădășelu – Poarta Sălajului și Zimbor (42 km), iar Nurol pe 14 kilometri între Nușfalău și Suplacu de Barcău. În schimb, secțiunea cu Tunelul Meseș (41 km) nu are reevaluarea anunțată, iar între Biharia și Chiribiș (28 km) licitația va fi reluată.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Exceptional CNAIR!
    Cincinalul in 4 ani si jumatate la autostrazi!
    Faceti autostrada Bechtel dupa 25 de ani!
    Dupa ce a disparut contractul!
    DNA stie de ce!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.