Autostrada „Unirii” A8: O singură ofertă, de la constructorul băcăuan UMB, pentru lotul Ditrău – Grințieș de pe secțiunea Târgu Mureș – Târgu Neamț

A8 Autostrada Unirii Târgu Mureș Târgu Neamț Ditrău Grințieș

Compania de Investiții Rutiere (CNIR) a primit o singură ofertă, de la constructorul băcăuan UMB, la licitația pentru proiectarea și execuția lotului 2A Ditrău – Grințieș de pe secțiunea Târgu Mureș – Târgu Neamț a Autostrăzii Unirii A8. UMB a depus singura ofertă, zilele trecute, și pentru proiectarea și execuția lotului 1C Sărățeni – Joseni.

Lotul 2A este cel mai lung al Autostrăzii „Unirii” A8, având o lungime de 38 kilometri și un cost de 6,4 miliarde de lei.

Oferta depusă:

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Asocierea SA&PE Construct (Leader România) – Tehnostrade SRL – Euro Asfalt D.O.O – Spedition UMB

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Durata de proiectare și execuție a lotului cu o lungime de 38 kilometri, care se desfășoară în județele Harghita și Neamț este de 54 de luni (14 luni proiectare și 40 luni pentru execuție).

„Este un proiect de o complexitate tehnică ridicată pentru că include lucrări majore de artă (poduri, pasaje, viaducte, tuneluri) și volume considerabile de lucrări de excavare și consolidări. Lungimea totală a tunelurilor și a viaductelor (21 km) reprezintă 57% din lungimea întregului lot:
• 19 tuneluri
• 63 de poduri și viaducte
Pe traseul lotului 2A este prevăzut un nod rutier la Ditrău (conexiune cu DN 12 în jud. Harghita), iar la Est, în județul Neamț, conexiune cu Lotul 2 B Grințieș – Pipirig, o descărcare provizorie pentru a asigura funcționarea independentă a acestui lot. Finanțarea lucrărilor este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027 și de la Bugetul de Stat”, a transmis CNIR.

Secțiunea de munte Sărățeni – Pipirig de pe Autostrada „Unirii” A8 are o lungime de 116 kilometri și include patru loturi:
1. Lotul 1C Sărățeni – Joseni (32,4 km)
Ofertă depusă luni, 16 decembrie 2024
2. Lotul 1D Joseni – Ditrău (14,4 km)
Cinci oferte depuse miercuri, 18 decembrie 2024
3. Lotul 2A Ditrău – Grințieș (37,9 km)
O ofertă depusă joi, 19 decembrie 2024
4. Lotul 2B Grințieș – Pipirig (31,5 km)
Termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 15 ianuarie 2025.

Comentarii

  1. Woow, asa ceva nu ma asteptam , loturile montane cele mai costisitoare ( adica in principiu cu cele mai multe beneficii pentru o firma) nu au decat cate o oferta. Daca stai sa te gandesti ar fi foarte posibil ca potentialii ofertanti si-au dat seama ca costul estimat in proiectare este gresit. Si raspunzand cu o oferta aproximativ in acord cu proiectarea ar iesi in pierdere.
    Experienta recenta a Mapa pe A1 care dupa proiect tehnic a plusat cu 200 milioane € ne-ar duce in acest sens. Altfel, ar fi doar neincrederea firmelor in calitatea proiectului de fezabilitate…

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.