BCR Leasing lansează un asistent virtual care oferă informații despre finanțări și învață din interacțiunile cu clienții

BCR Sediul central Bucuresti Bridge

BCR Leasing anunță că lansează chatbot-ul Lea, asistentul virtual care interacționează oricând și oriunde cu clienții companiei.

În prima etapă a proiectului, LEA, asistentul virtual conversațional dezvoltat pe platforma DRUID, va fi implementat pe site-ul BCR Leasing și va servi drept punct de intrare digital atât pentru clienții existenți, cât și pentru cei potențiali.

LEA va oferi asistență generală, dar și informații detaliate despre soluțiile de finanțare BCR Leasing. Chatbot-ul conversațional servește, în același timp, la atragerea de potențiali clienți și ghidează toți utilizatorii interesați de finanțare în leasing să își lase informațiile de contact, pentru a avansa în procesul de ofertare. LEA este într-un proces constant de învațare și se perfecționează cu fiecare interacțiune cu clienții companiei din mediul online.

BCR Leasing îsi propune să accelereze transformarea digitală a experienței clienților săi, chatbot-ul LEA reprezentând încă un pas în această direcție. Un proiect similar bazat pe inteligență artificială va fi implementat și în platforma Self Service BCR Leasing, pentru a simplifica experiența de utilizare a clienților.

BCR Leasing IFN este prezentă pe piață românescă a leasingului din 2001, ca subsidiară a Băncii Comerciale Române, parte a grupului financiar central-european ERSTE Group.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *