Berăria H se extinde agresiv. Investiție de 40 de milioane de euro la Iași, unde a cumpărat fosta Fabrică de Țigarete / Discuții pentru locații în alte două orașe / A cumpărat restaurantul Shorley din Grozăvești

beraria-h-interior-1

Berăria H, societate care administrează cea mai mare berărie din sud-estul Europei, restaurant amenajat în fostul pavilion al Industriei Grele Sovietice din Parcul Herăstrău din Capitală, confirmă că se extinde la Iași, unde a câștigat licitația pentru fosta Fabrică de Țigarete, după cum a scris anterior Ziarul de Iași. Compania plănuiește să investească aici 40 de milioane de euro. Reprezentanții transmit însă că vizează și alte două orașe din România. În plus, compania a cumpărat și restaurantul Shorley din Grozăvești.

Reprezentanții companiei transmit că Berăria H plănuiește să ajungă în mai multe orașe. Primul oraș vizat este Iași, unde Berăria H a câștigat o licitație pentru un teren cu o suprafață de peste 30.000 mp.

Vlad Dumitru, Berăria H
Vlad Dumitru, Berăria H

„Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iași, va include diverse funcțiuni comerciale din sfera divertismentului și a ieșirilor în oraș, creând un nucleu dinamic al vieții sociale pentru comunitate. Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiție totală estimată la peste 40 de milioane de euro”, a declarat Vlad Dumitru, Manager General Berăria H.

Totodată, din informațiile publice, adiacent locației, autoritățile au în vedere amenajarea unui muzeu, iar în imediata vecinătate se află mai multe terenuri de sport (fotbal, tenis).

Compania poartă discuții și pentru locații în alte două orașe din România.

De asemenea, Berăria H a achiziționat restaurantul Shorley din capitală (atât clădirea, cât și dreptul de utilizare a mărcii). Restaurantul Shorley, unul dintre primele deschise în București în anii ’90, a devenit un reper pentru studențimea din ’90 – 2000 și a atras numeroase celebrități, precum Florin Piersic sau Peter Imre.

Berăria H din București a fost deschisă în anul 2014 și în anul acesta va sărbători 10 ani de la înființare. Compania transmite că în ultimele 12 luni traficul a fost de peste 700.000 de persoane, iar de la inaugurare a atras peste 5.000.000 de oaspeți. Vânzările generate de locație au depășit în 2023, pentru prima dată, pragul de 15 milioane de euro, afirmă compania.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.