Black Friday 2022: Ce retaileri au anunțat reduceri și când va începe campania

Black friday sale online shopping.

Noiembrie este perioada în care cele mai multe companii dau startul campaniei de Black Friday. Anul acesta însă câteva companii, Altex, evoMAG și Flanco au furat startul și au început reducerile din luna octombrie. Mai jos sunt câte companii care au anunțat data lansării de Black Friday. Lista se va actualiza pe măsură ce alți retaileri anunță începutul campaniei.

Elefant.ro

Elefant.ro organizează Black Friday în perioada 7-13 noiembrie. Printre categoriile care vor fi la reduceri se numără cărți în română sau engleză, jucării, cosmetice și parfumuri, accesorii fashion, home deco și multe altele. 

Pentru prima dată într-o campanie de Black Friday, piese de colecție furnizate de Casa de Licitații A10 by Artmark, vor putea fi achiziționate în intervalul 7-13 noiembrie. Colecția include tablouri semnate de celebrii artiști Nicolae Grigorescu, Ștefan Câlția sau Adrian Ghenie, dar și alte obiecte a căror valoare totală depășește 225.000 euro. Mecanismul de achiziție presupune plata unei sume de rezervare a produsului pe elefant.ro, urmând ca achiziția să fie finalizată direct cu Casa de Licitații A10 by Artmark.

Tot în premieră, la campania de Black Friday de pe elefant.ro vor participa și parteneri din marketplace care vor oferi discounturi generoase la electrocasnice, smartwatch-uri, produse pentru creșterea și îngrijirea copiilor, produse de bricolaj (DIY).

Notino 

Notino va lansa campania de Black Friday, atât în magazinul online, cât și în aplicație, între 7 și 13 noiembrie. Campania le va oferi consumatorilor reduceri similare cu cele de anul trecut, de până la 40% la cele mai cunoscute branduri de cosmetice. Reducerile se vor aplica la peste 350 de branduri, a transmis compania pentru Economedia.

Anul trecut, Notino a înregistrat o creștere de aproximativ 30% a numărului de comenzi, iar anul acesta se așteaptă ca acest numar sa creasca.

Jysk

Campania de Black Friday la JYSK are loc între 10 și 20 noiembrie. Anul acesta compania are reduceri de până la 70% la peste 1.000 articole. Comparativ cu anul trecut, compania a prelungit valabilitatea campaniei cu 3 zile, astfel încât să poată beneficia de oferte cât mai mulți clienți.

Printre produsele care vor avea cele mai mari reduceri în campania de anul acesta se numără saltele din spumă, saltele superioare, perne și plăpumi. În oferta de Black Friday este inclusă și o selecție de mobilier de interior, perne deco, lenjerii de pat, perdele, prosoape și decorațiuni.

În campania de Black Friday de la JYSK sunt incluse produse din toate categoriile. Clienții vor găsi în oferta de Black Friday o selecție de saltele Dreamzone, perne din spumă cu memorie Wellpur și prosoape Kronborg.

„În general ne așteptăm la vânzări mai mari față de anul trecut, având în vedere ofertele foarte bune din acest an și faptului că am prelungit campania de Black Friday. Ne-am pregătit și cu suficiente stocuri, iar dacă stocul se epuizează într-un anumit magazin, clienții pot plasa în magazin comandă pentru produsul respectiv, la prețul din campania de Black Friday”, transmite compania pentru Economedia.

Answear

„Din anii trecuți am observat o diluare a zilei de Black Friday în favoarea întregii lunii noiembrie ca lună destinată cumpărăturilor online la reduceri. Ca urmare, vom alege și în acest an să mărim perioada de Black Friday și să extindem campania între 7 și 25 noiembrie, tocmai pentru a lăsa timp clienților noștri să ia cele mai bune alegeri. Magic Black Friday este titlul promoției de Black Friday din acest an și ne pregătim cu unele dintre cele mai bune oferte, având acum în spate și experiența anilor trecuți”, a declarat Raluca Radu, country manager Answear România.

Answear va avea reduceri de până la 70, iar cei care folosesc aplicația vor avea o reducere suplimentară de 10%.

99% dintre cele peste 500 de branduri internaționale de top prezente pe Answear vor intra în promoție: Guess, Tommy Hilfiger, Karl Lagerfeld, Answear LAB, Adidas Originals, Calvin Klein, Levi’s, Boss, Desigual, Michael Kors, Ralph Lauren.

Peste 175.000 de produse în vor fi la reduceri și peste 99% din portofoliul de branduri va participa la promoție. Compania se așteaptă la o creștere a vânzărilor de cel puțin 20% în 2022 față de 2021.

evoMAG

Retailerul electro-IT evoMAG a dat startul pe 28 octombrie, promoțiilor de Black Friday și oferă discount-uri de până la 80%, la peste 165.000 de produse, din circa 6.000 de repere.

evoMAG desfășoară Black Friday 2022 în intervalul 28 octombrie – 27 noiembrie, pe parcursul a patru runde de reduceri. În fiecare nouă rundă de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat, anterior, de reduceri. Compania estimează o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, față de perioada similară a anului trecut.

Evenimentul de shopping Black Friday 2022 va fi împărțit în 4 episoade, ce vizează reduceri și produse diferite:

  • Episodul 1 oferă produse cu reduceri de până la 60% și are loc în perioada 28 octombrie – 3 noiembrie;
  • Episodul al doilea se desfășoară între 4 și 10 noiembrie și oferă reduceri de până la 70%;
  • Episodul al treilea aduce reduceri de până la 80% și are loc în perioada 11 – 13 noiembrie;
  • Iar episodul al patrulea de Black Friday se va desfășura la evoMAG între 14 și 27 noiembrie.

evoMAG stimează că în decursul a maximum 7 zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri, vor fi livrate peste 90% din produsele comandate.

Prin platformele de livrări rapide Glovo, Bringo și Tazz, livrarea produselor comandate se va face în mai puțin de o oră în București, toate produsele listate în cele 3 platforme fiind în stocul evoMAG și disponibile imediat.

Livrarea produselor în cele peste 3.500 de lockere easybox din țară, în urma parteneriatului cu compania de curierat Sameday, le permite clienților să ridice produsele non-stop, la orice oră din zi și din noapte, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate.

Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la: televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc.

Altex

Altex a început campania de Black Friday pe 27 octombrie până pe 27 noiembrie. Reducerile de până la 50% vor ține timp de 4 săptămâni.

Reducerile sunt în funcție de produse, între 10-50%, iar livrarea produselor nu va dura mai mult de 24 de ore, potrivit reprezentanților Altex. Unde vârful este foarte mare, aceștia estimează ca livrările ar putea ajunge la cel mult de 48 de ore.

„Anul acesta este un interes pentru produse cu eficiență bună energetică și de consum mai ales în zona electrocasnicelor mari. Amenințarea că o să rămânem fără gaz a influențat piața produselor caracteristice”, a declarat Raul Filip, director de achiziții Altex.

Vor fi 4 valuri de Black Friday 2022:

  • Val 1: oferte valabile între 27 octombrie – 02 noiembrie
  • Val 2: oferte valabile între 03 noiembrie – 09  noiembrie
  • Val 3: oferte valabile între 10 noiembrie – 16 noiembrie
  • Val 4: oferte valabile între 17 noiembrie – 23 noiembrie

Printre produsele care vor intra în campania de Black Friday de numără smartphone-uri, produse IT, electrocasnice mari și mici, produse de înfrumusețare sau televizoare.

Raul Filip a spus că Altex a dezvoltat categorii noi de interes pentru clienți, cum ar fi DIY, mobilier și decorațiuni, produse auto, jucării, băuturi, cafea.

În ceea ce privește partea de creditare, Altex va oferi mai multe modalități de finanțare prin crearea unor parteneriate cu principalele bănci din România. Astfel, posesorii cardurilor vor putea cumpăra produse până la cel mult 36 de rate fără dobândă.

Flanco

Retailerul online de electrocasnice Flanco a început ediția de Black Friday pe 21 octombrie și va ține până pe 30 noiembrie. Reducerile vor fi aplicate în toate cele 154 de magazine ale sale din țară, precum și online.

„La fel ca în ultimii ani, am ales să organizăm campania de Black Friday pe o perioadă de timp extinsă, astfel încât să le putem oferi clienților noștri atât șansa de a-și alege produsele dorite cu grijă și atenție, fără presiunea timpului, cât și servicii de livrare cât mai apropiate de standardul la care i-am obișnuit”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. „De altfel, acest trend de extindere a perioadei de Black Friday este tot mai vizibil și în afara granițelor, la nivelul marilor retaileri internaționali. Pentru că în fiecare an tot mai multe magazine, business-uri și industrii se înrolează la acest eveniment de shopping, presiunea pusă pe companiile de curierat crește și, odată cu ea, și timpul de livrare promis clientului care comandă online”, spune el.

Retailerul susține că, pe parcursul celor aproape 6 săptămâni, va actualiza periodic stocurile și va adăuga noi produse în oferta de Black Friday, menținând prețurile reduse până la finalul campaniei. Pe rafturile sale fizice și virtuale vor fi disponibile smartphone-uri de la 299 lei, televizoare LED de la 399 lei, laptopuri de la 799 lei, mașini de spălat de la 899 lei și espressoare de cafea de la 189 lei.

Clienții vor putea achita cumpărăturile în rate fixe, pe loc, în magazin, în până la 40 de rate fără dobândă prin cardul de credit ori în rate, direct cu cardul de salariu.

Printre opțiunile de livrare sunt livrarea prin curier, livrarea în una dintre cele 3.200 de locații Easybox ori chiar varianta livrării gratuite în oricare dintre cele 154 de magazine ale rețelei naționale.

Black friday sale concept. lightbox at black background. Top view.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *