Boeing a anunțat că transportatorii europeni low-cost ar contribui la creșterea cererii de noi aeronave în regiune în următorii 20 de ani, deoarece companiile aeriene își înlocuiesc flotele învechite cu avioane mai eficiente din punctul de vedere al consumului de combustibil

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania se așteaptă ca companiile aeriene din Europa să comande 7.100 de noi avioane cu un singur culoar, utilizate de obicei pentru călătorii scurte, între 2021 și 2040, cu specialiști low-cost precum Ryanair în spatele acestei cereri.

„La nivel global, prognoza noastră în general este de aproximativ 40% din cererea pe un singur culoar este un transportator low-cost și aș spune că în acest spațiu european că numărul ar fi puțin mai mare”, a spus Darren Hulst vicepreședintele Boeing, citat de Reuters.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În sectorul larg sau pe distanțe lungi, Boeing așteaptă o cerere pentru 1.545 de avioane noi în Europa pe o perioadă de 20 de ani.

Dintre cele 7.100 de avioane cu un singur culoar, în care avioanele Boeing 737 concurează cu A320 și A321 ale Airbus, Hulst așteaptă o cerere de aproape 3.000 în următorii zece ani.

Mulți transportatori tradiționali, cum ar fi proprietarul British Airways și Air France-KLM operează, de asemenea, propriile mărci low-cost, precum Vueling și, respectiv, Transavia.

Ryanair, unul dintre cei mai mari clienți Boeing din Europa, la începutul lunii septembrie a încheiat brusc discuțiile cu producătorul din SUA cu privire la o nouă comandă de avioane mai mari 737 MAX 10, în valoare de zeci de miliarde de dolari, din cauza diferențelor de preț.