Boeing se așteaptă la o cerere de 7.100 de avioane noi în Europa în următorii 20 de ani

boeing 737 max

Boeing a anunțat că transportatorii europeni low-cost ar contribui la creșterea cererii de noi aeronave în regiune în următorii 20 de ani, deoarece companiile aeriene își înlocuiesc flotele învechite cu avioane mai eficiente din punctul de vedere al consumului de combustibil

Compania se așteaptă ca companiile aeriene din Europa să comande 7.100 de noi avioane cu un singur culoar, utilizate de obicei pentru călătorii scurte, între 2021 și 2040, cu specialiști low-cost precum Ryanair în spatele acestei cereri.

„La nivel global, prognoza noastră în general este de aproximativ 40% din cererea pe un singur culoar este un transportator low-cost și aș spune că în acest spațiu european că numărul ar fi puțin mai mare”, a spus Darren Hulst vicepreședintele Boeing, citat de Reuters.

Analize Economedia

Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2

În sectorul larg sau pe distanțe lungi, Boeing așteaptă o cerere pentru 1.545 de avioane noi în Europa pe o perioadă de 20 de ani.

Dintre cele 7.100 de avioane cu un singur culoar, în care avioanele Boeing 737 concurează cu A320 și A321 ale Airbus, Hulst așteaptă o cerere de aproape 3.000 în următorii zece ani.

Mulți transportatori tradiționali, cum ar fi proprietarul British Airways și Air France-KLM operează, de asemenea, propriile mărci low-cost, precum Vueling și, respectiv, Transavia.

Ryanair, unul dintre cei mai mari clienți Boeing din Europa, la începutul lunii septembrie a încheiat brusc discuțiile cu producătorul din SUA cu privire la o nouă comandă de avioane mai mari 737 MAX 10, în valoare de zeci de miliarde de dolari, din cauza diferențelor de preț.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: