Boeing şi-a redus uşor estimările privind cererea de avioane în următorii 20 de ani / Câte avioane noi ar urma să fie fabricate până în 2044

Producătorul american de avioane Boeing se aşteaptă ca cererea globală de călătorii cu avionul să crească cu peste 40% până în 2030, astfel că va fi nevoie de mii de noi avioane în următorii ani, potrivit celor mai noi prognoze pentru următorii 20 de ani, publicate duminică în avanpremiera Salonului aeronautic internaţional de la Bourget (Franţa), transmite Reuters, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Boeing estimează că 43.600 de noi avioane ar urma să fie fabricate până în 2044, dintre care 21.100 pentru a înlocui aparatele care sunt în prezent în exploatare şi 22.500 pentru a răspunde la creşterea traficului de pasageri şi marfă. Dacă în anul 2004, flota mondială de avioane comercială era de 16.780 de avioane, 40 de ani mai târziu ar urma să ajungă la 49.640 de avioane. Precedentele prognoze ale Boeing mizau pe mai mult de 50.000 de avioane în anul 2043.

Săptămâna trecută, rivalul european Airbus şi-a îmbunătăţit, cu 2%, estimările privind cererea mondială de avioane comerciale în următorii 20 de ani, până la 43.420 de avioane, apreciind că industria transportului aerian va depăşi actualele tensiuni comerciale.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Boeing şi-a revizuit şi estimările referitoare la ritmul anual de creştere a traficului de pasageri în următoarele două decenii, de la 4,7% cât estima anul trecut, până la 4,2% în acest an. Similar, grupul american şi-a redus previziunile privind creşterea economică mondială, de la 2,6% până la 2,3%, cele referitoare la creşterea traficului aerian de marfă, de la 4,1% până la 3,7%, precum şi cele referitoare la creşterea flotei mondiale, de la 3,2% până la 3,1%.

În pofida revizuirii estimărilor referitoare la traficul aerian de marfă, vicepreşedintele pentru marketing comercial de la Boeing, Darren Hulst le-a spus jurnaliştilor că volatilitatea schimburilor comerciale nu este aşteptată să conducă la o modificare semnificativă a cererii de avioane pe termen lung. “Cred că trebuie să ţinem cont de ceea ce s-a întâmplat în ultimii 20, 40 şi 60 de ani în termeni de valoare a traficului aerian de marfă şi de faptul că piaţa a crescut cu aproximativ 4% de-a lungul acestei perioade”, a declarat Darren Hulst. Potrivit acestuia, cererea de călătorii cu avionul şi-a revenit după pandemia de COVID-19, dar producţia de avioane este la jumătate faţă de nivelul la care era înainte de pandemie, ceea ce a creat un deficit de 1.500 până la 2.000 de avioane.

Boeing a reuşit să îşi îmbunătăţească calitatea producţiei în ultimele luni, dar dezastrul aviatic de joi, provocat de prăbuşirea avionului Boeing 787-8 Dreamliner aparţinând companiei aeriene Air India, a readus producătorul american într-o situaţie de criză.

Directorul general de la Boeing, Kelly Ortberg şi-a anulat planurile care vizau participarea la Salonul aeronautic internaţional de la Bourget pentru a ajuta la ancheta care va stabili cauzele tragediei de la Ahmedabad, nord-vestul Indiei, care a provocat cel puţin 279 de morţi, fiind cel mai grav dezastru aerian din lume din 2014 încoace.

Salonul Aeronautic de la Paris, care are loc o dată la doi ani la Le Bourget, la nord de Paris, este cel mai mare eveniment de acest gen din lume. Aproximativ 2.400 de expozanţi din 48 de ţări, Statele Unite fiind cel mai mare participant internaţional, se vor reuni acolo timp de o săptămână, începând de luni.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.