Bogner, brandul german specializat în moda Athluxury, face un pas important pe piața Europei de Est, prin deschiderea unui magazin monobrand în București. Locația acestuia va fi The Grand Avenue din JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Migrarea pe piața românească se datorează parteneriatului cu Iceland S.R.L. Investiția în spațiul de 131 mp este estimată la aproximativ 500 de mii de euro. Această lansare marchează o extindere semnificativă a prezenței brandului Bogner în regiune. Dinamica pieței din România a fost principalul factor al deschiderii magazinului, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
„Comparativ cu alte piețe din regiune, consumatorul român este mai sofisticat, mai expus la tendințele internaționale și caută produse care combină stilul și funcționalitatea. Spre deosebire de Bulgaria, unde publicul este mai puțin expus la tendințele internaționale, publicul din România pune accent pe alegeri de calitate, adaptate stilului său de viață”, a declarat Snezhana Petkova, partener Bogner în România.
„România este o piață în creștere și vedem un potențial semnificativ în atragerea publicului tânăr urban, care își dorește produse premium, dar versatile”, a declarat Dimitar Tsikandelov, partener Bogner în România.
Cifra de afaceri anuală a magazinului este estimată undeva între 1,2 și 1,5 milioane de euro și se bazează pe creșterea constantă a interesului pentru moda de lux în România.
Contractul pentru deschiderea magazinului din București a fost intermediat de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Economedia a scris anterior despre deschiderea magazinului monobrand în București, citește aici articolul integral.