București: Primarul sectorului 3, Robert Negoiță, acuză Primăria Generală că blochează, de peste un an, pasajele subterane de la Vitan și Baba Novac. Șantierele ar bloca inelul principal de transport

Primăria Sector 3 Camil Ressu pasaje Negoiță

Primarul sectorului 3, Robert Negoiță, acuză, din nou, Primăria Generală condusă de Nicușor Dan că blochează de peste un an proiectele celor două pasaje subterane propuse pe șoseaua Mihai Bravu pentru intersecțiile cu Dudești/Camil Ressu și Baba Novac, două dintre cele mai aglomerate din sector. Negoiță susține că Primăria Generală refuză de peste un an să elibereze avizele necesare pentru cele două pasaje pe care Primăria de sector le-ar putea construi în regie proprie, cu firma din subordine care a executat parcarea subterană de la Decebal și are acum în șantier Pasajul de la Pallady, la ieșirea din București și intrarea pe Autostrada Soarelui.

Traseul Vitan-Dristor-Baba Novac precum și ruta spre Centru Sălăjan-Unirii prin Dudești sunt asigurate și cu linie de tramvai, pe Mihai Bravu, inclusiv cu garduri pentru separarea traficului auto, iar autobuzele circulă pe linia de tramvai și nu mai stau în coloană. Primarul Negoiță explică, însă, că sunt situații când bucureștenii nu pot folosi transportul în comun de suprafață sau cu metroul, iar mașina este singura variantă de transport.

„Toamna, primăvara, vara și iarna, indiferent de anotimp, indiferent de oră, zona asta este un coșmar pentru sute de mii familii. Că ne ducem copilul la creșă, grădi sau școală, că mergem la serviciu, că avem de ajuns la doctor, de făcut comisioane sau că pur și simplu avem un job care impune să mergem mult cu mașina, când ajungem aici, pe Mihai Bravu, atât la intersecția cu Ressu, cât și la cea cu Vitan, ne trebuie nervi de fier. Nervi, nervi, nervi, risipă cât încape, că doar carburantul pe care îl folosim ca să stăm- mai merge o climă, mai ne încălzim, deci motorul merge- îl plătim și vedem bine ce scoruri sunt la pompă. Și, chiar mai grav decât toate acestea: poluare cât cuprinde. Noxe pe care noi, noi toți, le inspirăm. Soluții? Există, chiar există și unele sunt incluse și în Planul Urbanistic General: pasaje denivelate. De exemplu, un pasaj subteran se impune la prima intersecție, la Ressu, un al doilea, la intersecția cu Vitan. Noi vrem să le facem. Ne ocupăm noi, muncim noi și le facem și rezolvăm toate aceste probleme legate de traficul rutier de aici. Am înțeles, cei care ar trebui să le facă nu vor, nu pot, nu încearcă, în fine, nu ceva, dar noi vrem și putem să le facem. Și ne sunt necesare, foarte necesare. Se impun! De ce nu le facem? Ia ghiciți cine ne blochează!”, a transmis luni, Primarul Robert Negoiță.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Prima licitație pentru cele două pasaje subterane a fost lansată în 2021 și anulată pentru că nu au fost depuse oferte conforme. Lucrările la cele două pasaje subterane ar paraliza circulația pentru aproximativ doi ani pe șoseaua Mihai Bravu între Vitan și Baba Novac, ar rezolva punctual problemele de fluență pe rutele spre Dudești și Baba Novac-Dristor, dar ar muta aglomerația la următoarele intersecțiile: Calea Văcărești-Pasaj suprateran Mihai Bravu și Piața Muncii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Foarte bine.Sa i blocheze..Un primar corupt..cel mai corupt.La puscarie nu l mai baga nimeni.

    • Domnule primar Negoiță,lăsați Pasajele Subterane de pe Mihai Bravu ,interesați-vă și de zona unde circula masina 103 ca nu aveți stații unde sa aștepți mașină la întoarcere,trebuie sacstai cocoțat pe niște da buni iar la 2 metri este o linie de cale ferata. Am avut ocazie sa circul în zona și am văzut cum de chinuia ok doamna cu un copil în Căruț sa treacă de pe linia ferata și la un moment dat sa dezechilibrat și a căzut cu căruț cu tot. Asa ca domnule primar Negoiță nu le mai duceți grija ca indiferent în ce situație este transportul în centru sau pe Mihsi Bravu nu se compara cu ceia ce am văzut eu în zonă. Mai ocupati-va și de Periferie ca oamenii din zona v-au votat ca să faceți ceva și pentru ei. Ma gândesc ce vor face acești oameni când va venii valul de zăpadă,unde se vor mai cocota,ca sunt și oameni în vârstă. Lăsați Footbakul și alte escapade și ocupați a puțin și faceți stații sa știe oamenii unde sa aștepte mașină 103. Rușine ca va ocupați numai de centru sectorului 3.

  2. Acest domn primar ar trebui să priceapă că pasajele subterane, supraterane, străpungerile etc. nu fac decât să aglomereze și mai mult traficul, încurajând oamenii să meargă peste tot cu mașinile personale, de multe ori câte 2-3 la o singură familie. Este o gândire urbamistică de anii ’70, care în Occident nu se mai practică tocmai pentru că agravează problema, nu o rezolvă. Tot Bucureștiul, nu doar sectorul 3, este sufocat și nu mai suportă. Așa că în loc să investim în proiecte pe care în câțiva ani vom urî că s-au făcut, tot efortul ar trebui să se ducă pe extinderea rețelei de metrou, care încă nu acoperă întreg Bucureștiul, precum și pe Centură, ca să scoatem traficul din oraș. Știu ambele au nevoie de cooperarea Ministerului Transporturilor și nu sunt în gestiunea autorităților municipale. Dar la asta se poate lucra, voință politică să fie.

  3. In loc de pasaje tembele care mută aglomeratia in alte intersecții și încurajează șoferii să se dea cu mașina între puncte deservite de metrou sau stb, mai bine face ce trebuie sa dezvolte transportul public. De exemplu sa construiască și el o linie de metrou sau tramvai dacă are bani. Sau un pasaj peste calea ferată care sa permită mașinilor să iasă în centura prin Str. Oxigenului. S-ar elibera sos. Gării Cățelu. dar dom primar are proiecte prioritare…. Aqua parkul de exemplu. Și scobeala orașului că sa circule mai multe mașini în timp ce toate orașele scot mașinile din trafic…

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.