București : Troleibuzele noi de la Solaris (Polonia) nu pot fi introduse în circulație din cauza unor probleme electronice/Consilier PMB : se remediază din soft în câteva zile

Troleibuz Solaris SURSA FOTO : TPBI

Troleibuzele noi de la Solaris pe care le-a cumpărat Primăria Capitalei din Polonia nu circulă de sâmbătă, 3 februarie pe linia 61 din cauza unor probleme electronice. În urmă cu câteva zile, Primarul General, Nicușor Dan, viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu (PNL) și directorul general STB, Daniel Istrate anunțau punerea în circulație a primelor 9 troleibuze noi începând cu data de sâmbătă 3 februarie 2024 între Centrul Capitalei și Cartier Apusului (Militari).

Informația privind amânarea ,,inaugurării” liniei 61 a fost publicată vineri, 2 februarie pe site-ul de specialitate mobilitate.euși confirmată ulterior de consilierul general al PMB Nicorel Nicorescu (USR) care a precizat că problema minoră va fi remediată în câteva zile prin ,,ajustare de software”.

,,Noile troleibuze Solaris ies pe traseu începând cu data de 03 februarie. Acestea vor circula pe linia 61, care va prelua traseul liniei de autobuz 336 între Complex Comercial Apusului și Piața Rosetti. Astfel, linia de autobuz 336 devine linia de troleibuz 61. Linia 61 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Apusului” și „Piața Rosetti”, pe traseul: „Complex Comercial Apusului”, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Bulevardul Carol I, „Piața Rosetti”, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenței, Piața Operei, Bd. Eroii, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, terminal „Complex Comercial Apusului”. Autonomia de 20 km de care beneficiază troleibuzele Solaris le va permite să circule pe baterii pe tronsonul cuprins între stația „Apusului” și capătul de linie „Complex Comercial Apusului”, unde nu există rețea electrică. ” a transmis pe 30 ianuarie 2024 Primarul General, Nicușor Dan.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Explicațiile consilierului general Nicorel Nicorescu :

,,Din ce știu eu, este o problema tehnica minora care se remediaza prin ajustare de software. Ar trebui sa dureze câteva zile. Cu mentiunea ca nu sunt parte in decizii sau operatiunile comisiei de recepție.”

Viceprimarul Bujduveanu a precizat că linia 61 va fi asigurată cu 9 troleibuze și 11 autobuze electrice :

,,De la sfârșitul acestei săptămâni, linia 336 va deveni linia 61, iar traseul acesteia va fi asigurat de 9 troleibuze noi Solaris cu autonomie și 11 autobuze. Linia 61 va asigura legătura între centrul Capitalei și cartierul Militari și va prelua actualul traseu al liniei 336, pornind de la Piața Rosetti, până la Complexul Comercial Apusului. Preluarea acestui traseu va fi posibilă datorită autonomiei de 20 de km de care beneficiază troleibuzele Solaris. Aceasta va permite circulația troleibuzelor pe baterii, pe tronsonul cuprins între stația „Apusului” și capătul de linie „Complex Comercial Apusului”, unde nu există rețea electrică. Pe măsura livrării de către producător a altor noi troleibuze din lotul de 100 de unități, acestea vor înlocui treptat autobuzele, astfel că pe linia 61 vor circula numai vehicule nepoluante. Porțiunea de traseu a actualei linii 61 (între zonele Master și Apusului) va fi acoperită de linia 62, al cărei parc de troleibuze va fi suplimentat corespunzător. Pe același tronson, călătorii pot utiliza și autobuzele liniei 178.”- Stelian Bujduveanu.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Aoleu… și astea? Când ziceam și eu că în sfârșit avem niște vehicule mai acătării… că tramvaiele sunt vai de ele, autobuzele putangxinqinpingxing vai de ele (rămân fără baterie), măcar speram că Solaris sunt ok…acum să vedem…dar dacă aceste softuri vor face imobilizări… păcat. De la Solaris am pretenții.

  2. NIMENI NU SCAPA O VORBA …

    BOMBA LINIEI 336-61

    SCANDALUL SI BATISTA DE PE TAMBALUL “TROLEIBUZELOR TROLLINO SOLARIS”

    Sambata, 3 februarie 2024, ar fi trebuit sa intre in circulatie pe linia de autobuze 336 (Complex Apusului – Pta CA Rosetti) troleibuzele Trollino Solaris cu indicativul de linie 61, insa nu s-a finalizat inca receptia.
    DE CE?
    EXISTA MULTIPE MOTIVE NESTIUTE DE UNII.
    IATA DEZNODAMANTUL!
    Din sursele de la Depoul Bujoreni, atat din randul celor din administratia depoului cat si cele ale nucleul Sindicatului Transportatorilor din Bucuresti ce-si desfasoara activitatea in acest depou, am aflat ca:
    1. Troleibuzele Trollino Solaris, in caietul de sarcini privind achizitia acestora era prevazuta constructia pe o retea de 750V-1000V, cat are reteaua. Insa, acestea au fost livrate cu constructia pe 600V;
    2. “Specialistii” din Comisia de receptie au semnat procesele verbale fara sa aiba aceste cunostiinte minimale;
    3. Deocamdata se incearca “a se pune batista pe tambal” astfel incat sa se intervina la modificarea softului acestora pentru a le putea folosi. Daca se intervine la soft nu se vor mai respecta alte cerinte din Caietul de Sarcini si le scade fiabilitatea. Toti consumatorii si sursele de alimentare ale acestui tip de troleibus sunt construiti sa se alimenteze pe o tensiune de 600V. Deci, pe viitor exista posibilitatea aparitiei multiplelor noconformitati de functionare si exploatare, CONFORM CERINTELEOR DIN CAIETUL DE SARCINI? Voi ce spuneti?

    Au facut probe cu 6 tone de nisip pe urcare la Gradina Botanica…, pe baterii a urcat cu 50km/h iar pe reteaua de 750V abia a ajuns la 24km/h.

    Au resoftat deja cateva troleibuze si spun ca acum ar fi ok… insa scade fiabilitatea altor componente… modificari peste alte modificari pana cand… fereasca Sfantul sa se prajeasca vreun motot cu pasagerii in troleibuz…

    Exista oare premisele si motivele reale a unor investigatii ale DIICOT, DNA si ale institutiilor abilitate???
    Putem astepta cu interes dezlegarea reala si de exploatare a acestor autovehicule care sa asigure siguranta calatorilor cat si de siguranta a traficului in aceasta “COMBINATIE MAFIOTA”???

    https://b365.ro/esential-prima-zi-cu-trollino-a-fost-de-fapt-fara-troleibuzele-noi-de-la-solaris-prin-bucuresti-stb-a-amanat-pana-la-o-data-ulterioara-dar-nimic-clar-si-oficial-despre-motive-nici-de-la-pmb-523307/?fbclid=IwAR0aquo7RDM3-ygNbcneexGFCZ_4Mn5zzEXcwNewGVwVenlkyUk-fO897eY

    Declaratiile conduceriiSTB-SA despre noile troleibuze:

    https://www.facebook.com/100063858828640/posts/pfbid02fbT8jBQzMyVQQ4vZBTLJQy5xVB7sPHufccF6z2AGJJEmEvcVwWLj2vxK4CevcPfJl/?app=fbl

    Declarațiile viceprimarului PMB Stelian Bujduveanu despre noile troleibuze:

    https://www.facebook.com/100063903183153/posts/pfbid02giRx4XqnuJGpYDFnUjnmQQnZaCtwcZZ9UuaYnCi83rqqhUpsQbUWktiv7Dx4p8NJl/?app=fbl

  3. Nu numai Nicusor Dan, toti parazitii bugetari s-au facut utili postand zilnic reclame in media cu efortul lor depus in beneficiul fraierilor, dupa ce papagalul Ciolacu a anuntat restructurari masive la speciali.

  4. Profit de subiectul troleibuze și pun și eu o întrebare: este cumva obligatoriu ca toate mijloacele de transport din București să fie colorate in verde? Văd că asta este tendința. Eu cred că cineva exagerează cu culoarea asta. Nu este o culoare urâtă dar chiar le colorăm pe toate la fel? Puțină variație ar fi binevenita. Devine totul monoton. Urmează metroul?

    • Aoleu…noi avem 750 și troleibuze făcute pentru 600? Chiar așa? O fi un produs bun, dar necorespunzător. Cine plătește? Cât costă modificarea? Cînd dă banii? Răspunsul: cetățenii Bucureștiului. Facem treabă ca să facem…nu să iasă calitate…ce e aia calitate?

  5. De la rosu s-a trecut la verde, o culoare “politica”, ca și prima. Oare când vom scăpa de culorile astea doctrinare și vom avea o viata normala, fără constrângeri și corectitudinii politice ??
    Ne-am cam saturat de prohodul generalizat din toată mass-media și de exagerările de pe toate canalele de știri! Au apucat-o, de când cu covidul, sa ne condamne dacă zâmbim sau facem vreo gluma, adică stresul, panica și crizele de nervi sunt elemente obligatorii ale vieții cotidiene !!
    În ciuda auto-laudelor și a preaslăvirii de sorginte comunista, treaba merge prost, incompetenta fiind proporțională cu osanalele auto-inaltate !!

    • Asa e Ileana, nu e normal sa te oblige statul sa porti masca, sa te speli, sa nu arunci gunoi pe strada, sa nu vorbesti tare in mijloacele de transport, samd dar cum sa intelegi tu asta?

  6. Totul făcut ca să fie…la normă socialistă să vadă lumea. Ce contează că nu e bun… este la număr.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.