Bucureștiul vrea să se promoveze cu peste 3.200 de ghiduri turistice în limba engleză

bucuresti Sursa foto: Pixabay

Primăria Capitalei anunţă licitaţie pentru achiziţionarea a 3.290 de ghiduri turistice în limba engleză, la o valoare estimată de 120.000 de lei.

Licitaţia se desfăşoară prin procedură simplificată, iar termenul limită pentru primirea ofertelor este 24 mai. Criteriul de atribuire îl reprezintă preţul cel mai scăzut. Durata contractului este de 120 de zile.

“În scopul promovării imaginii oraşului Bucureşti, Primăria Municipiului Bucureşti prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism doreşte să achiziţioneze ghiduri turistice (în limba engleză), ce vor fi distribuite atât la nivel internaţional, cât şi naţional, regional şi local, în mediul privat şi public, prin participarea la târguri şi expoziţii de specialitate din ţară şi străinătate, în cadrul evenimentelor de amploare (congrese, conferinţe, festivaluri cu caracter internaţional sau naţional)”, prevede anunţul.

Conform caietului de sarcini, ghidurile vor avea un număr minim de 120 de pagini, format finit minim 100 x 190 mm, policromie faţă-verso.

De asemenea, trebuie să includă o secţiune dedicată celor mai importante elemente de patrimoniu cultural (muzee, teatre, case memoriale, expoziţii şi galerii de artă), religioase, arhitecturale, monumente, parcuri, grădini, lacuri, agrement şi sport.

Ghidul va conţine cel puţin trei itinerare turistice, detaliate şi reprezentant şi prin intermediul unor hărţi, în cadrul cărora va fi evidenţiată poziţionarea obiectivelor prin localizare geografică codificată prin coduri QR.

Vor exista, de asemenea, o secţiune dedicată prezentării istoriei oraşului şi o secţiune cu informaţii utile (căi de acces, condiţii de călătorie, transport public local, facilităţi de parcare, asistenţă medicală, asistenţă consulară, telefoane utile).

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *