Cameo, site-ul video pe care poți plăti celebritățile să îți transmită un mesaj personalizat, a devenit unicorn, adică un start-up evaluat la peste 1 miliard de dolari, după ce marți a obținut o finanțare 100 de milioane de dolari de la Google, Amazon și Morgan Stanley, scrie Tech Crunch.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cameo este un serviciu plătit care permite fanilor să interacționeze cu vedete precum rapperul Snoop Dogg, prin mesaje video personalizate, apeluri live și mesaje directe, prin ceea ce numește „economia conexiunii”. Recent, și Nigel Farage, cunoscut drept „arhitectul Brexit”, s-a alăturat serviciului și oferă videouri personalizate la cerere.

Din România, una dintre vedetele care poate fi găsită pe Cameo este Adrian Mutu. Un videoclip personalizat realizat la cerere de către fostul fotbalist costă 100 de dolari. Un alt artist, mai „ieftin” este rapperul Macanache, care poate crea o urare personalizată pentru numai 15 dolari.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Și fosta gimnastă Nadia Comăneci oferă video-uri unice la cerere, la prețul de 50 de dolari.

Susținut de startup-ul Baron App Inc, Cameo a fost lansat acum patru ani și se regăsește printre companiile care au reușit să obțină un avânt major pe fondul pandemiei, întrucât celebritățile și oamenii normali s-au trezit brusc că au la dispoziție mult mai mult timp liber. Artiștii și vedetele au profitat și financiar de oportunitate, în contextul în care activitatea lor a fost întreruptă.

„Trăim astăzi într-o lume cu totul diferită – una în care vedetele doresc să se conecteze mai profund cu fanii lor, iar fanii așteaptă să aibă acces la vedeta pe care o admiră cel mai mult. Această finanțare ne va ajuta să creăm accesul și conexiunile care vor defini viitorul «economiei conexiunii» la scară globală”, a declarat CEO-ul Cameo, Steven Galanis.

Finanțarea totală obținută până în prezent de Cameo se ridică la 165 de milioane de dolari. Google Ventures, Amazon Alexa Fund, UTA, SoftBank Vision Fund 2, Valor Equity Partners și Counterpoint Global (Morgan Stanley) se alătură unor investitori existenți, precum Lightspeed Venture Partners, Kleiner Perkins, The Chernin Group, Origin Venture și Spark Capital.

O parte din finanțare se va îndrepta către creșterea Cameo for Business (C4B), care oferă videoclipuri cu celebrități pentru evenimente și conferințe, precum și pentru reclame și vânzări. Serviciul funcționează efectiv ca o conductă între companii și oameni celebri.

Cameo spune că aproximativ 80% din solicitările video standard sunt cadouri, pentru a sărbători lucruri precum zilele de naștere. Dar site-ul caută să crească serviciile suplimentare pe care le oferă. Anul trecut a adăugat posibilitatea de a rezerva vedete ca invitați la chat-urile video Zoom.