Când vom avea trenuri noi la metrou: Alstom începe livrarea celor 13 rame noi fabricate în Brazilia de-abia din toamnă, spune șeful Alstom Europa / În circulație vor intra din 2024

Metrou Sursa : Metrorex

Alstom va începe livrările celor 13 rame noi de metrou de-abia din toamnă, a anunțat Gian Luca Erbacci, președintele Alstom Europa. Într-un interviu pentru News.ro, șeful companiei spune că trenurile noi care vin din Brazilia pentru Magistrala M5 Drumul Taberei vor fi livrate Metrorex începând din această toamnă, dar cu mare întârziere, contractul fiind semnat în decembrie 2020 pentru aproximativ 100 de milioane de euro. Anterior, Metrorex, prin directorul general Mariana Miclăuș, anunțase alte două termene: decembrie 2022 și august 2023. De asemenea, Mihai Barbu, președintele CA Metrorex, anunța penalizări pentru întârzierea majoră (detalii aici). Livrarea trenurilor nu înseamnă și punerea imediată în circulație, ci vor trece câteva luni până se fac toate testele (rodaj). 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Trebuie să asigurăm mentenanţa trenurilor de călători. De asemenea, construim metrourile ce vor fi livrate din toamnă companiei Metrorex (pentru Magistrala 5, n.r.). Pentru a asigura mentenanţa trenurilor pe care le vom livra către ARF (Autoritatea pentru Reformă Feroviară, n.r.) – 37 de trenuri, investim într-un depou nou care va fi în centrul Bucureştiului”, spune Gian Luca Erbacci.

În lipsa trenurilor noi, bucureștenii s-au înghesuit la metrou pentru că șapte rame au ajuns la un milion de kilometri și au fost scoase din circulație pentru că Alstom nu le-a făcut revizia.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
trazactii calcule sedintă
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Fiecare tren cu 6 vagoane are 216 locuri într-o dispunere longitudinală și asigură două zone speciale de acces destinate pasagerilor cu dizabilități. Trenurile au o configurație specifică, personalizată pentru metroul din București: caroserie din oțel inoxidabil, 114 metri lungime și trei metri lățime, asigurând o capacitate totală de 1.200 de pasageri/ tren. Configurația finală, culorile și finisajele vor fi complet personalizate în conformitate cu cerințele clientului, în etapa de proiectare. Trenurile vor fi echipate cu tehnologia CBTC la bord, pentru a fi compatibile cu cea mai modernă tehnologie de semnalizare din calea de rulare.

1. IVA – Arad 15 Rame electrice de metrou fabricate de IVA Arad – Romania între 1980 – 1992 și fiabilizat între 2011 – 2014.

2. Bombardier – 44 Rame electrice de metrou fabricate de Bombardier Transportation -Suedia utilizat pentru efectuarea serviciului comercial (transport de călători), din care 18 rame fabricate între 2002 şi 2004 respectiv 26 de unităţi 2006 – 2008.

3. CAF – Spania 23 trenuri, din care 16 trenuri 2013-2014 respectiv 7 rame din 2016.

Comentarii

    • Adevărat! Astra Vagoane Arad (fosta ”IVA”) vinde vagoane de tren în străinătate. De ce oare nu se putea realiza ”IVA 2.0”? – pentru că MUILE din ”guvern” vor șpăgi.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.