Carrefour România înregistrează o creștere a vânzărilor cu 12,5% în primul trimestru din 2023, cea mai mare creștere din Europa

Carrefour, retailer, industrie, companie Sursa foto: Facebook

Carrefour România a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 12,5% în termeni comparabili (LFL) în primul trimestru din 2023, cea mai mare creștere din Europa (8,8% în trimestru pentru regiune), potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Pentru anul fiscal 2022, compania a raportat în România o creștere de 9% în termeni comparabili. Carrefour România a încheiat primul trimestru din România cu 403 magazine în toate formatele la sfârșitul lunii martie 2023 – hipermarket, market și express, precum și cu prezență online cu livrare pentru întregul portofoliu de produse.

„Acest început de an foarte promițător ne motivează să ne menținem focusul pe strategie și continuăm să ne consolidăm poziția pe piața locală. În același timp, în acest context inflaționist ne mobilizăm și mai mult pentru a proteja puterea de cumpărare a clienților noștri, printr-o serie de măsuri precum asumarea unei părți din costuri pe cât de mult posibil, pentru a absorbi perturbările pieței, investiții în portofoliul nostru de mărci private, care oferă un raport calitate-preț excelent”, a declarat Régis Moratin, CFO Carrefour România.

La nivel de grup, Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru trimestrul1 (T1) 2023, o creștere a vânzărilor de 12,3% în termeni comparabili și de 13,0% pe bază raportată, precum și menținerea unui impuls puternic al cotei de piață în țările cheie ale Grupului. În Europa, vânzările au crescut cu 8,8% LFL în acest trimestru, cu un impuls puternic al vânzărilor în toate țările.

Potrivit comunicatului de presă, grupul raportează o accelerare puternică a vânzărilor de mărci private, care au ajuns la 35% din vânzări (+3 pct față de T1 2022), în vreme ce grupul raportează o creștere de 26% a sectorului de e-commerce, impulsionat de Brazilia și Franța, confirmându-și obiectivele financiare pentru 2023: creșterea EBITDA, a venitului operațional recurent și a fluxului net de numerar liber.

Săptămâna trecută, retailerul francez Carrefour anunța preluarea magazinelor Cora din România, după ce a semnat un acord cu Grupul Louis Delhaize. Acordul vizează 10 hipermarketuri și 8 magazine Cora Urban, precum și preluarea celor aproximativ 2.400 de angajați, arată un comunicat de presă. Tranzacția este supusă aprobării de către autoritățile abilitate în domeniul concurențial și se așteaptă a fi finalizată până la sfârșitul anului 2023.

Sursa foto: Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *