Mai multe companii internaționale au ales să reducă din prețurile la produsele lor, din cauza inflației în creștere. Ikea este cea mai recentă companie care a anunțat prețuri mai mici. Ce alți retaileri internaționali au luat astfel de soluții.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Supermarketurile britanice Marks & Spencer și Asda au anunțat în această săptămână noi reduceri de prețuri, ceea ce contribuie la îmbunătățirea perspectivelor de creștere a inflației alimentare din țară.
M&S a anunțat că reduce prețurile a 200 de produse alimentare cu o medie de 11%, printre care carne tocată de vită britanică, fripturi de ton și brânză Red Leicester.
Asda a declarat că a redus prețurile la 232 de produse de marcă și de marcă proprie cu o medie de 14%, inclusiv la pâine, fructe și legume proaspete și carne proaspătă.
Prețurile la produsele alimentare rămân în centrul atenției din cauza restrângerii continue a bugetelor consumatorilor.
Studiul lunar Income Tracker realizat de Asda a arătat că peste 60% dintre gospodăriile din Marea Britanie au înregistrat o scădere a veniturilor disponibile în luna august, comparativ cu anul precedent, în ciuda unei încetiniri a ratei oficiale a inflației, care a ajuns la 6,7%, în ceea ce privește indicele principal al prețurilor de consum.
Liderul pieței, Tesco, a declarat săptămâna trecută că a redus prețurile la 2.500 de produse în primul semestru și a prezis că inflația alimentară va continua să scadă în al doilea semestru.