Cele mai dezamăgitoare atracții turistice din lume. Primele cinci destinații sunt din Europa

Redacția mart. 23, 2025 0 comentarii 2843 vizualizări
Fontana di Trevi Sursă foto: Unsplash

Multe dintre atracțiile principale din Europa sunt sub așteptări și prea aglomerate, afirmă călătorii, potrivit Euronews. Compania de depozitare a bagajelor Radical Storage a analizat 95.352 de recenzii ale vizitatorilor ce vizează 200 dintre cele mai vizitate atracții turisticepentru a descoperi cele mai dezamăgitoare destinații din lume.

Primele cinci locuri au fost ocupate de atracții turistice europene, dintre care câteva sunt adesea considerate destinații demne de a fi incluse pe bucket list.

Cea mai dezamăgitoare atracție turistică din lume se află în Marea Britanie

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Inspirat de succesul Disneyland în America, domeniul Alton Towers a fost transformat într-un parc tematic în anii 1980. Cu 10 zone tematice întinse pe 910 acri, acesta este cel mai mare din Regatul Unit.

Cu toate acestea, cercetarea a constatat că aproape jumătate dintre recenziile pentru parcul de distracții din Staffordshire conțineau cuvinte care indicau o experiență negativă. Pentru context, rata medie a recenziilor negative din studiu este de 10,9%.

Alton Towers a avut cel mai mare procent de comentarii care se plângeau în mod specific de raportul calitate-preț, inclusiv informații înșelătoare despre bilete și așteptări de a plăti pentru suplimente supraevaluate, cum ar fi mâncare și băutură scumpe sau acces la diferite zone ale parcului.

Comentariile sugerează, de asemenea, că de multe ori nu plimbările sunt cele care dezamăgesc clienții, ci serviciul clienți.

Băile termale din Budapesta sunt supraaglomerate

Băile și piscina Széchenyi din capitala Ungariei, Budapesta, sunt cele mai mari băi medicinale din Europa și reprezintă o destinație turistică de wellness din 1913.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cu toate acestea, peste o treime dintre persoanele care au lăsat un comentariu online despre băi au raportat o experiență mai puțin satisfăcătoare. Băile s-au clasat pe locul al treilea la categoria aglomerație și accesibilitate (16,8% din toate recenziile, față de media de 4,4%).

Celebrul Siam Park din Spania are un serviciu clienți slab

Siam Park din insula spaniolă Tenerife este cel mai mare parc acvatic din Europa, deschis de Prințesa Thailandei Maha Chakri Sirindhorn în 2007. Cu toate acestea, o vizită la „cel mai bun parc acvatic din lume” nu este universal plăcută. Recenzenții menționează frecvent personalul nepoliticos și problemele de accesibilitate.

Unii recenzenți au menționat că s-au simțit rușinați din cauza greutății lor și au menționat că parcul nu este accesibil persoanelor cu handicap. În general, aproape o treime din recenzii au avut ceva negativ de spus despre experiența lor.

Time Out Market Lisboa este o victimă a propriului succes

Planificat și construit de revista Time Out (o companie britanică de media și ospitalitate) în 2014, Time Out Market Lisboa a fost prima aventură a companiei în halele alimentare.

În 2018, proiectul a câștigat prestigiosul Hamburg Foodservice Award – unul dintre cele mai respectate premii din industria serviciilor alimentare. Dar, potrivit recenziilor, lucrurile s-ar putea să fi luat o întorsătură mai proastă de atunci. Peste un sfert dintre recenzenți au plecat neîncrezători sau dezamăgiți.

Se pare că Time Out Market Lisboa este o victimă a propriului succes. Atracția a avut cel mai mare procent de recenzii care au menționat aglomerația sau problemele de acces (18,4% față de media de 4,4%).

Fântâna Trevi este prea aglomerată

Fântâna Trevi este un monument baroc iconic din Roma și a fost prezentată în filme populare precum La Dolce Vita al lui Fellini și Vacanța romană al lui Wyler.

În fiecare an, turiștii aruncă aproximativ 1 milion de euro în fântână, iar o monedă aruncată în apă ar trebui să garanteze o întoarcere la Roma în viitor.

Dar dacă vă puneți o dorință în fântână, ar fi bine să vă planificați cu atenție vizita. După Time Out Market Lisboa, recenziile au avut a doua cea mai mare proporție de persoane care au menționat aglomerația sau problemele de accesibilitate. În general, una din patru persoane a avut ceva negativ de spus despre experiența lor.

Fântâna a fost, de asemenea, închisă pentru renovări pentru o parte din 2024, ceea ce ar fi putut contribui la dezamăgirea unor vizitatori.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.