Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA a semnat miercuri contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor pentru reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, Lotul 5 Băile Herculane – Poarta, cu PORR Construct SRL, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Conform sursei citate, valoarea contractului se ridică la 2,14 miliarde lei, fără TVA.

“Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că astăzi, 27 august 2025, a fost semnat, cu PORR Construct SRL, contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor aferente obiectivului de investiţii “Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean” – LOT 5: CAP X Băile Herculane – CAP X PO Nou Poarta, KM 404+250 – KM 436+887″, se menţionează în comunicatul CFR.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Finanţarea este asigurată din Programul Transport (PT) 2021-2027, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din alte surse legal constituite, precizează sursa citată.

Durata contractului este de 60 luni, din care 12 luni pentru proiectare şi 48 luni pentru execuţia lucrărilor.

“Investiţia va contribui la îmbunătăţirea competitivităţii economice a României, prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieţei interne, cu scopul de a crea condiţiile pentru creşterea volumului investiţiilor, promovarea transportului durabil şi a conexiunii în reţeaua de căi ferate europene”, se mai precizează în comunicat.