Constructorii au început montarea noilor linii CF şi a aparatelor de cale pe ambele şantiere (loturile 1 şi 2) din Portul Constanţa, a anunțat CFR SA, potrivit Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Materialele de cale folosite în cadrul lucrărilor de reparaţii şi întreţinerea a infrastructurii feroviare publice, din incinta Portului Constanţa – Prioritatea I -, provin de la furnizori din România şi Austria.

Prioritatea I (2 Loturi) prevede 35 de linii (13,398 km) şi 75 de aparate de cale. Lucrările de reparaţii şi întreţinere a infrastructurii feroviare publice din incinta Portului Constanţa au fost stabilite în conformitate cu prevederile Memorandum-ului pentru stabilirea unor măsuri de eficientizare a activităţii de transport feroviar de marfă din zona Portului Constanţa – Măsura 4.1

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Potrivit CFR SA, lucrările au o durată de execuţie de 149 de zile, cu finanţare din Fondul de rezervă al Guvernului României.