O asociere al cărei lider este compania Siemens Mobility a câştigat primele două loturi din cadrul proiectului „Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit unui comunicat al CFR SA, contractele au fost câştigate de Asocierea Siemens Mobility SRL (lider) – SC Imsat – Elsitel Elektromekanik Insaat Proje Ticaret ve Sanayi A.S., cu suma de 822,65 milioane de lei, fără TVA, pentru sectoarele CF aparţinând sucursalelor regionale Timişoara şi Cluj, şi, respectiv, 135,2 milioane de lei, fără TVA, pentru Sucursala Regională Cluj.

În ambele cazuri, subcontractanţi şi terţi susţinători sunt: Baicons Impex, ISPCF şi Siemens Mobility. Durata lucrărilor este de 30 de luni.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

„Ambele loturi sunt finanţate prin PNRR, cu sprijinul Uniunii Europene. Semnarea contractelor este condiţionată de aprobarea finanţării, conform clauzei suspensive. Finalizarea procedurilor este estimată pentru semestrul II 2025”, afirmă reprezentanţii CFR SA.

Proiectul urmăreşte: creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizare feroviară; îmbunătăţirea siguranţei şi reducerea riscului de incidente; control şi monitorizare în timp real a infrastructurii; reducerea timpilor de parcurs şi creşterea punctualităţii trenurilor; alinierea la standardele europene de interoperabilitate feroviară.

Beneficiile pentru pasageri şi industrie vor fi: siguranţă sporită pentru pasageri şi marfă; costuri reduse de operare şi mentenanţă prin modernizare; integrare în coridoarele europene de transport şi transport durabil şi impact redus asupra mediului.

„Prin aceste investiţii strategice, CFR SA, în calitate de administrator al infrastructurii feroviare publice din România, îşi reafirmă responsabilitatea de a asigura un sistem feroviar modern, sigur şi eficient. Compania îşi menţine angajamentul de a implementa proiecte care respectă standardele europene, contribuind la îmbunătăţirea serviciilor pentru pasageri şi transportatori şi la promovarea unui transport durabil, cu impact redus asupra mediului”, se arată în comunicat.