CFR Infrastructură a lansat licitația pentru modernizarea Gării de Nord din București. Lucrările costă aproape 100 de milioane de euro și durează 55 de luni

Gara de Nord Bucuresti MT

Licitația pentru modernizarea Gării de Nord din București, cea mai mare stație feroviară a României a fost lansată, anunță luni CFR Infrastructură. Prima etapă a investiției pentru modernizarea Gării are o valoare de aproape 100 de milioane de euro, iar termenul este de 55 de luni, 9 pentru proiectare și 46 de luni pentru execuție. Gara de Nord din București, denumită la inaugurarea din 1872 „Gara Târgoviște”, este o gară terminus, monument istoric pe care autoritățile vor să o transforme într-un adevărat nod urban multimodal.

„CFR SA a lansat oficial licitația prima etapă a celui mai mare proiect de investiții din Capitală – Modernizarea Gării de Nord- un proiect în valoare de 471,15 milioane de lei, finanțat prin Programul Operațional Transport (POT)!

– ETAPA I – proiectare și execuție lucrări de modernizare a celei mai mari gări din România – Gara de Nord București – prin consolidare fațade, acoperișuri, instalații și amenajarea spațiilor publice din cele 3 corpuri ale clădirii:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Corp A (clădiri B-dul Dinicu Golescu)

Corp B (central, coloane, casele de bilete clasa I)

Corp C (casele de bilete clasa a II-a, Calea Griviței)

Obiective:

modernizarea/consolidarea/reabilitarea clădirilor din stația de călători București Nord

modernizarea spațiilor destinate publicului călător, inclusiv facilități pentru persoanele cu dizabilități;

asigurarea elementelor de siguranță și confort pentru călători – balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, lifturi, sisteme de control acces;

crearea unor spații verzi centrale, cu zonă de așteptare pentru publicul aflat în tranzit;

regenerarea zonei aferente stației de călători Gara de Nord pe principiile de smart city/creative city/green city;

sisteme noi de ventilație/încălzire;

modernizarea sistemului de iluminat și a instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;

modernizarea sistemului de informare a publicului călător și a echipamentului de telecomunicații”, CFR Infrastructură.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 6 martie 2023. Documentația pentru modernizarea Gării de Nord a fost transmisă către SEAP pe 20 ianuarie (detalii aici).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Ma intreb ce va fi la orizontul anului 2029, 2030 cand o parte din lucrări s-ar termina?
    Tot adăpost pentru aurolaci?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.