CFR Infrastructură a primit patru oferte pentru realizarea studiului de fezabilitate care va da soluţia tehnică pentru modernizarea Complexului feroviar Bucureşti, cu o lungime desfăşurată a liniilor de peste 600 de kilometri. Este primul pas pentru ca în zona metropolitană a Bucureştiului să fie introdus serviciul feroviar de transport călători aşa cum există în alte mari capitale europene. (Pe inelul feroviar al Capitalei trenurile CFR Călători nu mai circulă de mulţi ani)

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Licitaţia pentru documentaţia tehnică a fost lansată în iulie pentru o valoare estimată de aprox. 22 milioane lei şi o durată de realizare de 21 de luni iar următoarele firme au depus oferte potrivit infomaţiilor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice :

1.Ofertant unic : CONSIS Proiect,

2.Asociere : Egis România SA (Leader) Egis Rail, Italrom Inginerie Internaţională

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

3.Asociere ISPCF (Leader) Baicons Impex SRL

4.Asociere Metroul ( Leder) Ingineria Especializada Obra Civil e Industrial

,,Obiectivul principal al lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare aferente Complexului Feroviar București este creşterea atractivităţii/competitivităţii transportului feroviar, prin îmbunătăţirea calităţii serviciilor pentru călători şi pentru marfă, concomitent cu îmbunătăţirea siguranţei în exploatare. O atenție deosebită se va acorda Complexului Feroviar București Nord, care deservește cea mai mare parte a traficului feroviar actual. Restul infrastructurii feroviare va fi, de asemenea, analizată pentru a identifica cererea potențială de trafic și funcționalitățile viitoare (noile servicii sub-urbane/peri-urbane de călători sau ca by-pass pentru traficul de marfă pe Inelul Feroviar București etc.) pentru fiecare linie/stație care face parte din Nodul Feroviar București, precum și strategia optimă de funcționare și exploatare a rețelei feroviare a Complexului Feroviar București, atât pentru trenurile de pasageri, cât și pentru cele de marfă.” a precizat CFR Infrastructură.

Strategia CFR Infrastructură pentru modernizarea Complexului Feroviar București, cu o lungime desfășurată a liniilor de cale ferată de aproximativ 605,700 km, cuprinde următoarele zone de analiză și dezvoltare:

 Complexul Feroviar București Nord – în lungime de 156,055 km;

 Inelul Feroviar București – în lungime de 316,323 km;       

 Conexiunile cu Inelul Feroviar București – în lungime de 133,348 km.

Modernizarea infrastructurii feroviare din zona Capitalei şi reintroducerea trenurilor de călători va duce la decongestionarea traficului rutier din Bucureşti şi la reducerea poluării, a mai precizat CFR Infrastructură.